Fitness Seller

Victor Martinez 8 weeks out HOLY SHIT

Bezoekers in dit topic

Hmm, hij doet het weer laten aankomen op de laatste weken.
Hij komt waarschijnlijk wel weer in shape, maar mag van mij eerder beginnen!
Wel weer huge, maar oogt minder rgoot als 3/4 jaar terug imo.
 
OT maar deze comic (stond in iemand z'n sig daar) is echt mooi!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol! :D
 
Mans zei:
OT maar deze comic (stond in iemand z'n sig daar) is echt mooi!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol! :D

Haha, die is echt mooi inderdaad!
 
ben nooit zo onder de indruk geweest van Martinez...
 
Hij heeft idd erg veel vocht vast op die foto's. Toch knap als hij binnen 8 weken droog aan komt zetten.
 
Goede bb-er maar Martinez haalt de top 10 niet bij de Mr. O. :nope: , zal het moet afleggen tegen de gevestigde orde. Zie in hem wel een atleet die de top 10 nog wel eens kan halen in de toekomst maar niet structureel.
 
holy cow..check dat palatje van philosopher...
oww w8 ging over victor, ja ziet er huge uit..
 
Dave Hawk zei:
Goede bb-er maar Martinez haalt de top 10 niet bij de Mr. O. :nope: , zal het moet afleggen tegen de gevestigde orde. Zie in hem wel een atleet die de top 10 nog wel eens kan halen in de toekomst maar niet structureel.
was ie vorig jaar niet nr 9 ofzo?
 
hij ziet er niet slecht uit hooguit wat vocht en niet zo heel veel met de middelen die zij nemen sta je in 14 dagen kurkdroog dus nog tijd genoeg
 
dream warrior zei:
hij ziet er niet slecht uit hooguit wat vocht en niet zo heel veel met de middelen die zij nemen sta je in 14 dagen kurkdroog dus nog tijd genoeg


Dat spul wil k ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
hij is inderdaad laat met het droog worden :(

maar ik zie in hem wel een mogelijk toekomstig nr1
 
kijken hoe z'n contestshape is straks :) ik zie voor hem dit jaar geen topklassering :)
 
tswhey zei:
hij is inderdaad laat met het droog worden :(

maar ik zie in hem wel een mogelijk toekomstig nr1

hij heeeft nog tijd hoor,zal natuurlijk willen pieken op de dag zelf en als je meer dan een maand ervoor kurkdroog staat kun je natuurlijk nog massa verliezen tegen de beslissende dag
 
Back
Naar boven