Fitness Seller

Victor Martinez Back Workout four weeks out from the New York Pro 2013

Bezoekers in dit topic

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
29.195
Waardering
8.335
Victor Martinez Back Workout four weeks out from the New York Pro 2013

Bodybuilder Victor Martinez has not competed since the 2011 Arnold Classic - Madrid. A lot has happened to the Dominican Dominator since then. Due to an immigration issue, Martinez was detained for months in prison suffering a severe setback in his training. Shortly after being released, his comeback was set back even further when he suffered a nasty arm fracture. Now he is charging full tilt into the New York Pro 2013.

Will we see the return of physique that won the Arnold Classic in Madrid? We shall see on May 25th in New York as Victor Martinez returns to the competitive stage!

FILMPJE: http://musculardevelopment.com/cont...ictor-martinez-back-workout.html#.UYyoS6KePTp

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 09:59 ----------

16 days out:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ben nou niet meteen onder de indruk, vond hem een paar jaar geleden fantastisch.
volgens mij is het enige dat voor hem pleit het feit dat hij geen gh gut heeft.
 
ben nou niet meteen onder de indruk, vond hem een paar jaar geleden fantastisch.
volgens mij is het enige dat voor hem pleit het feit dat hij geen gh gut heeft.

Sowieso zijn die videos altijd dood saai.. dat MHP gebeuren alleen al, snappen niet helemaal hoe marketing/promotie werkt.. als je dan die videos ziet waarbij ze elke 5 minuten MHP aan het vermelden zijn en hoe boring de trainingvideos ingepakt zijn.. Geen muziek niks..

Ik begrijp het niet :P
 
Heerlijk zonder muziek. Gewoon rustig praten. Geen rare dingen laten zien.
Dat reclame maken is niet meer als logisch.

Zijn biceps onderarmen zien er goed uit.
Denk/hoop dat hij hoge ogen gaat gooien.
 
Denk dat hij nog te kort komt voor deze PRO show, maar zijn shape komt zeker terug.
 
Erg kort filmpje
 
Back
Naar boven