MuscleMeat

Victor Martinez trains delts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

substance P

*****
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
2.573
Waardering
152
Martinez and Jon Delarosa!

Jon Delarosa and Victor Martinez share a love for bodybuilding as well as a Dominican heritage. In this video they also share a love for pain as Victor takes Jon through a tough shoulder training session ten days before Jon’s attempt to turn pro at this year’s NPC USAs. This is the follow-up to the Jon Delarosa QUICKSHOT that we posted a few weeks ago. It shows the full shoulder training workout and goes a little deeper into Jon’s feelings about Victor and misunderstandings about his reputation in the bodybuilding community.


Video: [Link niet meer beschikbaar]
 
Waarom gebruikt Victor die schijf als stuurwiel @ 0:56?
 
Weet je de benaming van die oefening?
 
hij gaat volgende week op voor zijn rijexamen
 
Ik vind em altijd al een coole gozer, maar laatste tijd zo damn commercieel...
Het is alsof hij dat doet omdat ie er geld voor krijgt in plaats van echt fans aan te spreken...

Overal zoveel reclame, stukjes erdoorheen.. supplementen aanprijzen....
Niet echt in mate ofzo, ik heb ook een dvd van em.. Is echt niet normaal meer elke 5 minuten krijg je MHP reclame er doorheen..

Nog steeds een coole dude! Maar commerciele mag wel minder :(
 
Sinds wanneer is Victor weg bij Oscar Arden en heeft Oscar nou nog grote cliënten over?
 
Ik vind em altijd al een coole gozer, maar laatste tijd zo damn commercieel...
Het is alsof hij dat doet omdat ie er geld voor krijgt in plaats van echt fans aan te spreken...

Overal zoveel reclame, stukjes erdoorheen.. supplementen aanprijzen....
Niet echt in mate ofzo, ik heb ook een dvd van em.. Is echt niet normaal meer elke 5 minuten krijg je MHP reclame er doorheen..

Nog steeds een coole dude! Maar commerciele mag wel minder :(
Vindt dit ook heel vervelend. Daarom kun je hun supp adviezen helaas nooit geloven. Denk dat ze het liefst het niet zouden doen maar dat er veel druk bij komt kijken van hun sponsors etc.
 
Victor nog steeds het beste fysiek nowadays...:thumbs:
 
vandaag die busdrivers superset met frontraise gedaan. Burn like hell!
 
Back
Naar boven