Fitness Seller

Victor Martinez (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Martinez heeft symmetrisch geen zwakke punten en hij heeft de massa die nodig is om hoog te scoren. Persoonlijk denk ik dat zowel Jay als Martinez kans maken op de titel, beiden stonden vorig jaar wel groot maar niet scherp genoeg. Diegene van de 2 die dit jaar vlijmscherp komt, zou de titel moeten pakken. Zo zou het althans moeten zijn :o

Wat Ronnie betreft, hij was een groot kampioen maar ik denk niet dat hij zn blessures en zn leeftijd kan goedmaken
 
Ik snap niet wat Jay zo beter dan hem maakt op dit moment....
Ik zie het niet.
 
Ik snap niet wat Jay zo beter dan hem maakt op dit moment....
Ik zie het niet.

Jay heeft iets meer massa, een betere rug, en de quadriceps van Martinez verdwijnen echt in het niets tegen die van Jay... Conditionering van Jay was ook beter (op de hamstrings na dan) Ik snap niet hoe Martinez die zo ripped krijgt terwijl de rest van zn lichaam toch nog tekenen van vochtretentie vertoont. Meestal zijn de hamstrings juist het moeilijkst vasculair te krijgen
 
jay van vorig jaar ja, dit jaar zal vic veel dichter liggen bij jay, is echt fel gegroeid
 
We zullen het weten als ze binnen 4 weken als ze naast elkaar staan :)

Persoonlijk zie ik geen grote veranderingen bij Martinez, je vergelijkt een Martinez off season met die van vorig jaar die op een piekconditie mikt = kleiner. Het is wat er van over blijft dat telt!
 
Back
Naar boven