Fitness Seller

Victor Martinez (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Vindt het toch wel een subliem fysiek wat deze man heeft. Vindt alle verhoudingen goed, misschien dat de quads nog iets massiever mogen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij is wel goed op weg, maar die hype dat hij de nieuwe mr. oplympia zou worden no way.......

neemt niet weg dat ie er wel dammmm goed uit ziet!
 
Zijn massa is goed te zien op de 5de foto

Ziet er zkr goed uit;)
 
ik vind zijn 'overal' fysiek niet zo denderend
 
ik vind hem eerlijk gezegd er ook niet zo geweldig uitzien. Neemt natuurlijk niet weg dat ie wel HUGE is.
 
vind zn qauds niet heel erg mooi en zn armen lijken net iets te groot. een goede BB-er maar een nieuwe mr.o? NO WAY!!!!!!!!!!!
 
Een jaar of drie terug nog mooi, maar nu niet meer.
 
Ik vind em er zeker goed uit zien...als ik em vergelijk met mezelf:D
 
Vond em voor dit jaar (op Olympia 2004) op z'n best. Check BFTO 2004 van hem, of foto's.

BFTO = Battle for the Olympia, een DVD
 
Kwil je topic niet vernken, maar vond deze foto's wat beter. Foto's zijn breedbeeld formaat. Ik denk dat hij het nog ver gaat schoppen als hij zijn symmetrie niet verdoet met een te dikke taille.


th_14.jpg
th_13.jpg
th_12.jpg
th_11.jpg
th_16.jpg
th_15.jpg

th_10.jpg
th_18.jpg
th_17.jpg
th_9.jpg
th_8.jpg
th_6.jpg

th_5.jpg
th_1.jpg
th_3.jpg
th_4.jpg
th_2.jpg
 
Ook mooie foto´s, Hij heeft een behoorlijke massa. Weet iemand of hij een "natural" is?
 
is dat een grap Peoples?

Zoniet...sja:D
 
Ben een leek op dit gebied vandaar de vraag :p
 
jammer maar helaas is het, je zult wel degelijk moeten gebruiken om nog maar 50% van Victor te hebben, of je moet ook zo'n goeie genen hebben natuurlijk! :)
 
no way naturel te bereiken natuurlijk
 
alles is heel goed en ook wel groot maar toch heeft hij het niet vind ik. is minder indrukweekend dan veel andere
 
Alle pro,s nemen steriods en groeihormonen en nee niet normaal maar op absurde hoge doseringen en meestal year round.
 
Hij had een prachtige fysiek maar hij heeft een paar dingen gedaan die hij niet had mogen doen (er is echt 'iets' met z'n armen gebeurd het laatste jaar)
 
doet me denken aan die faker die zich voordeed als hem op een forum :p
 
Back
Naar boven