MuscleMeat

Victor Richards (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vic was een genetic freak , zal wrs niet zoveel gebruiken omdat hij ook walgde van het pro circuit zoals hier al eerder gezegt werd. maja wij zullen nooit de waarheid weten
mijn reet was ook een genetic freak, maakt niet uit wat hij is heeft genoeg gebruikt joh weet dat genetics gezeik om zo groot te worden moet je veel kuren
 
Als het zo simpel zou zijn om zo groot te worden, door alleen veel te gebruiken, waarom zie ik er dan niet meer die zo groot waren in die tijd.
Talent is nog altijd wat bepalend is hoe groot je kan worden, geld voor elke sport.
 
Waarschijnlijk doelde hij op overmatig gebruik van diuretica.
 
Hoe heet die muziek ook alweer die begint op 0:36? Kan er maar niet op komen.
 
Midsectie is inderdaad hetzelfde als coleman op die vergelijkingspic, photoshop?
 
rofl. Chest traps armen buik is allemaal coleman.
Alleen hoofd is richards..
 
Daily Diet 30,000 calories :s
 
Jammer is dat he. Hij is al een soort van icoon, en dan nog zo overdrijven.
 
haha 30.000 kcals, zou hij dan niet 360kg wegen ipv 360 lbs?
idd jammer dat ze alles zo overdrijven.
 
en dat baseer je op feit dat je net je duim in je anus gestoken hebt, of waarop?

Nou, ik eet 6000kcal en gaat gewoon goed, niet makkelijk maar het kan.
En heb van meerdere atleten gehoord dat er 10000-12000kcal gegeten word voor een korte tijd.
Dus extreme gevallen als 15000 lijkt me ook nog wel redelijk als shock methode.
Maar veel meer heb ik nog nooit van gehoord, dus meer een schatting.
 
Nou, ik eet 6000kcal en gaat gewoon goed, niet makkelijk maar het kan.
En heb van meerdere atleten gehoord dat er 10000-12000kcal gegeten word voor een korte tijd.
Dus extreme gevallen als 15000 lijkt me ook nog wel redelijk als shock methode.
Maar veel meer heb ik nog nooit van gehoord, dus meer een schatting.

Niet elke Kcal = dezelfde Kcal. =) Het ligt eraan hoe je lichaam ze verteerd.
1 liter olijfolie bevat 9.000kcal, om maar een voorbeeld te noemen..

Je moet het verschil maken tussen wat je lichaam kan consumeren/absorberen. Consumeren, zal denk ik nog wel een stuk hoger liggen dan die 30.000 per dag. Die 15.000 per dag als absorbeer schatting vind ik een heel redelijke.
 
Laatst bewerkt:
Niet elke Kcal = dezelfde Kcal. =) Het ligt eraan hoe je lichaam ze verteerd.
1 liter olijfolie bevat 9.000kcal, om maar een voorbeeld te noemen..

Je moet het verschil maken tussen wat je lichaam kan consumeren/absorberen. Consumeren, zal denk ik nog wel een stuk hoger liggen dan die 30.000 per dag. Die 15.000 per dag als absorbeer schatting vind ik een heel redelijke.

Ik wil dat voortaan iedereen zoals hummer en jezza wordt en er een onderzoek aan toevoegt.
Ik wil toelichting en leren :mad:
 
Laatst bewerkt:
Vic Richards is nooit Pro geweest, hij walgde van de hypocriete wedstrijdsport, heeft daarom ook zijn pro kaart geweigerd.
Of hij ooit de Olympia kon winnen?In 100% shape JA, alleen zijn verhouding(lang bovenlijf en relatief korte benen) klopten niet.
Vic voert nog steeds een steeds een soort oorlog tegen de hypocriete wedstrijdwereld waar atleten hun gezondheid op het spel zetten, maar er niks voor krijgen als het fout gaat met hun gezondheid.
Hij trainde overigens nooit volgens een schema :) Rick Wayne vroeg hem ooit wat zijn schema was, dat had hij niet, zei Vic.....hij deed wat in hem opkwam.
Op de Fibo kwam die naast Yates te staan en waar die Yates makkelijk aankon kwa massa.
THE Uncrowned king of BB, terecht een fenomeen.
Sorry maar dat vind ik echt gelul, ik vind zijn fysiek niet mooi en betwijfel of hij ooit een MR O had kunnen winnen, ik vind coleman zijn fysiek stukken beter, ik ben ook geen fan van de moderne fysieken waar het alleen maar groter en groter moet.
 
Back
Naar boven