AndroidHealthClinic

Victor's Contest log

Bezoekers in dit topic

victormor

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2005
Berichten
3.307
Waardering
100
Lengte
1m77
Hey allemaal, het is alweer een tijd geleden dat ik actief was op dit forum. Voor degenen die mij niet kennen; ik ben Victor, 23 jaar en ben nu ongeveer 6 jaar bezig met kracht training. Ik ben voornamelijk bezig geweest met powerlifting, maar op dit moment train ik voor een goed fysiek en brute kracht. Voor degenen die mij nog kennen; ik leef uiteraard nog.

Dankzij een onderrug blessure en het velen dieten was mijn mooie totaal in elkaar gestort. Op mijn sterkst had ik een raw totaal van circa 700kg. Toen woog ik zo een 96kg. Op dit moment ben ik zo een 12kg lichter en zijn mijn squat en bench bijna weer op oud niveau. Mijn deadlift is echter nog een schaduw van wat het eerst was. Voor de rest wil ik mededelen dat mijn definitie van een par squat verkeerd lag, dus alles wat ik toen boven de 250 gesquat heb verklaar ik als ongeldig.

Genoeg over kracht, deze contest draait uiteindelijk om het fysiek. Mijn doel is om richting de 6-8% te gaan cutten, omdat ik wel benieuwd ben hoe mijn fysiek er dan uit zal zien. Ik heb nu eindelijk wel een weg gevonden om te cutten zonder kracht en spiermassa te verliezen. Het is alleen afwachten of dat ook geldt wanneer ik heel diep ga. Ik dieet volgens het every other day refeed (EOD) principe. Op trainingsdagen refeed ik en op rustdagen probeer ik een redelijk groot energie tekort te creeeren. Voor de rest doe ik aan intermittent fasting (IF), en volg ik wat richtlijnen van het leangains protocol.

Ik train voor de rest full body en gebruik als template de Texas Method. Het volume heb ik uiteraard geminderd vanwege het dieten. Voor de rest heb ik er wat beach work bij gevoegd. De meeste reps van mijn assistance train ik met myo-reps. Squat en bench press hebben de prioriteit om te groeien, dus train ik mijn press en deadlift op onderhoud. Als je eenmaal gevorderd bent kun je niet meer tegelijk op alles gainen, omdat herstel een grote issue wordt. Ik leg dus nadruk op bepaalde lifts, terwijl ik de andere lifts onderhoud. Dit systeem wordt ook wel het conjugate sequence system (CSS) genoemd.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het.

Hier een recente foto @ 84,5kg

2gvr9k8.jpg


Poseren is nog niet helemaal mijn ding, maar daar zal ik aan werken.

Morgen komt de eerste training van dit log.

 
Moeilijk je foto te beoordelen omdat je wat voorover gebogen staat.
Voor de rest ziet het er goed uit! Succes!
 
Succes met het contest! Hoe groot ben je?
 
Veel succes!
 
Leuke methode om die 6-8% te bereiken (alhoewel 6 of 8% wel een erg groot verschil is)
IF en refeed EOD belooft wel wat te worden, dus succes.
 
Succes, victor
 
victormoresquatting!

wat is er nog over van je free squat? nog 270+?

p.s. nog pics van je rug? hoe staat dat er momenteel bij? ik weet nog dat die altijd sick ass was...

edit: gvd... helemaal over dat 250+ verhaal heen gelezen... epic man. still, 250 was nog hoeresterk. waar zit je nu ongeveer mate?
 
Laatst bewerkt:
beest mijn stem heb je alvast
 
Succes man deze ga ik wel volgen, je squat was/is toch epic.
 
Ben benieuwd wat deze eetwijze met je gaat doen!
 
Bedankt allemaal. Ik ben nu aan het einde van mijn 2de cycle, dus binnenkort weer maxen op alles. Mijn speculaties hou ik nog even voor me. Een rug foto zal ik binnenkort wel maken. Voor de rest ben ik 1.78m.

Training van vandaag.

Opmerking: Squats voer ik trouwens uit op een box die par is. Ik raak het aan en ga dan weer omhoog; dus geen box squat. Dit i.v.m. mijn oude onderrug blessure. Kan niet te diep gaan i.v.m. mijn bekken kanteling (butt wink). Voor de rest weet ik dat ik op deze manier altijd op de goede diepte zit. De bedoeling is om in de toekomst wel weer zonder box te squaten.

23-05-2011

squat
3x100kg
2x140kg
1x180kg
2x5x210kg

bench press
3x60kg
2x80kg
1x100kg
2x4x112.5kg
8x80kg met 6chains+3-3

pendlay row
3x60kg
1x80kg
1x100kg
3x5x107.5kg

db side raise
10x16kg+3-3

one leg calve raise
12x21kg+5-5

barbell curl
10x40kg+3-3

band push down
2x10xaverage band

band good morning
10xaverage band
10xdouble average bands

dragonflags (niet strikt)
2x8xbw

Comment:
Zware training. Over 2 weken de gewichten weer resetten en het volume weer wat omhoog.
 
Goede training. Ben ook benieuwd wat dit voedingspatroon gaat doen met je.. Succes in ieder geval!
 
Zo he, sterke squat nog bij 85kg!!
 
Die squat is idd nog heel netjes. Ben benieuwt hoe je er straks bij staat. Succes.
 
Heel sterke training + mooie squat! ;)
 
Nice, toch een log geopend. Fysiek ziet er ook goed uit! Je moet alleen echt wat meer flyes doen man;)
 
aight, goed om te lezen dat je nog steeds werksetjes op 200+ draait. doet een mens deugd
 
Nog een oude legende terug op DBB. Waar de contest toch niet allemaal goed voor is! :D
 
Back
Naar boven