AndroidHealthClinic

Victor's Contest log

Bezoekers in dit topic

Wordt je niet heel ''plat" zonder die refeeds? Benieuwd naar het resultaat!
 
Wordt je niet heel ''plat" zonder die refeeds? Benieuwd naar het resultaat!

Dan is die straks extra buff als hij carbload. En who cares about plat eruit zien op dit moment als hij straks maar goed erbij staat. Die refeeds hebben een hormonale/metabole functie geen vol of plat staan functie imo.
 
Dan is die straks extra buff als hij carbload. En who cares about plat eruit zien op dit moment als hij straks maar goed erbij staat. Die refeeds hebben een hormonale/metabole functie geen vol of plat staan functie imo.


Hoe voller je nu blijft staan, hoe voller je straks staat. In mijn ogen. Je ziet het maar vaak genoeg op het podium gebeuren vind ik.
 
Hoe voller je nu blijft staan, hoe voller je straks staat. In mijn ogen. Je ziet het maar vaak genoeg op het podium gebeuren vind ik.

Oneens! En zeker als het over een wedstrijd gaat. Waarom zouden ze dan depleten en carbloaden vlak voor de wedstrijd volgens jou?
 
Hoe 'platter' je staat hoe meer carbs je moet laden om 'vol' te geraken. In principe zal het wel meevallen met de glycogeen depletion, aangezien ik geen speciale depletion trainingen doe en ik uiteraard nog refeed om de zoveel dagen. Planning is dat ik morgen, maandag en dinsdag nog refeed. Daarna weer een paar dagen low carb + water manipulatie. Op de dag van de shoot laden en pompen. Ben benieuwd naar de shape dan.
 
Waar heb je ergens die yohimbine gekocht? Nog een bf update?
 
[Link niet meer beschikbaar]

Ik was voor de rest een weekend weg geweest, dus heb ik geen metingen kunnen verrichten. Heb me eigenlijk ook een beetje laten gaan met het eten. Buik is nu sick opgeblazen haha.

Vandaag had ik 1x125kg op de bench gedaan, morgen nog een lb workout en daarna neem ik 5 dagen off. Alleen zaterdag nog oppompen voor de shoot, maar dat zal eerder herstel zijn dan een zware belasting.
 
Mooie bp! Succes met de laatste loodjes en succes met de shoot!
Geen probs gehad met douane? Bij die bestelling?
 
Gruwelijk Victor! Veel respect man. Ben erg benieuwd naar je uiteindelijke shape. Wanneer is dat eigenlijk?
 
Mooie bp! Succes met de laatste loodjes en succes met de shoot!
Geen probs gehad met douane? Bij die bestelling?

Thx, geen problemen gehad nee.

Gruwelijk Victor! Veel respect man. Ben erg benieuwd naar je uiteindelijke shape. Wanneer is dat eigenlijk?

Thanks Gijs! Zondag stuur ik de foto's in. Had nog wel wat droger willen zijn, maar daarvoor was ik 'weer' te laat begonnen met cutten. Hierna blijf ik nog wel door gaan met recompen en zal ik eind van het jaar wel wss mijn gewenste shape behalen.
 
Je hebt het waarschijnlijk al ergens gepost, maar wat was de verdeling van jouw macro's eigenlijk (en verschil op rust/trainingsdag)? En wat waren jouw voornaamste voedselbronnen?
 
Op trainingsdagen gewoon high carb, medium protein en low fat +-(55%/30%/15%). Op rustdagen low carb, high protein en medium fat +-(25%/45%/30%).

Magere melk, kwark, volkoren brood, pannenkoeken (volkoren tarwemeel), eieren. whey poeder, 30+ kaas, 2 stuks fruit, vlees/vis (duitse biefstuk, tonijn, kip, magere varkensvlees), zilvervliesrijst, volkoren pasta en visolie caps.

Heb de foto's + mijn verhaal net ingestuurd. Iedereen nog bedankt voor het volgen. Misschien tot volgend jaar :)

Als er vragen zijn dan kun je altijd een PM sturen.
 
Laatst bewerkt:
Hier trouwens nog een transformatiepic van toen ik fanatiek aan het powerliften was en mijn huidige shape nu.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zal in september denk ik weer een nieuwe log openen.

Victor
 
Teringdroog man, 80 kg zonder haar.

Lijkt me trouwens wel wat om er ooit zo bij te staan, al lijkt me dat vrij lastig met mijn genen (hardnekkig setpoint lijkt het wel).
 
Laatst bewerkt:
hahaha jezus man, nooit geweten dat je er zo uit zag. epic vooruitgang!
 
Mooie vooruitgang ziet er goed uit!
 
Dat is nog eens progressie! Zal je log volgen per september!
 
Dat ziet er al een pak beter uit. Nu je haren nog aanpakken. :p
 
Wtf man, herken je niet meer. Respect man
 
Ik vind deze foto trouwens ook beter dan je contest-foto's!
 
Back
Naar boven