AndroidHealthClinic

Victor's Contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goed bezig Victor! Aankomend jaar nog wat massa er op plakken en dan ziet het er helemaal goed uit. Waar kan je trouwens die contest foto's bekijken?
 
Thanks allemaal!

Hier de link Berry [Link niet meer beschikbaar]
 
Yo, wat is jouw mening eigenlijk over supps?
Wat vind je interessant om bij te supplementeren? Vitaminen, Omega-3, Whey, Creatine, ...
Ben ik wel eens benieuwd naar. :)
 
'Vette' progressie man :thumbs: nu dat haar nog inderdaad ;)
 
Yo, wat is jouw mening eigenlijk over supps?
Wat vind je interessant om bij te supplementeren? Vitaminen, Omega-3, Whey, Creatine, ...
Ben ik wel eens benieuwd naar. :)

Enige supps die ik nuttig vind zijn eiwitpoeders (casein en whey), creatine, visolie caps, vit D (als je weinig zonlicht binnen krijgt), vit C en glutamine als je ziek bent, zink en magnesium (kan snel een tekort aan ontstaan als je dieet). Magnesium kan kramp voorkomen als je daar last van hebt.

Zelf gebruik ik op dit moment gewoon eiwitpoeders (makkelijke aanvulling) en visoliecaps. Creatine ga ik binnenkort weer laden, en rond de herfstperiode weer aan de vit D.

'Vette' progressie man :thumbs: nu dat haar nog inderdaad ;)

Thanks. Ergens vind ik het wel zonde van mijn haar hehe. Maar het is onderhand wel een aardige obstakel aan het worden.
 
wtf man je haar is echt uber!
Je lijkt wel wat op dat poppetje dat Bart Simpson altijd wil vermoorden in de serie!
Je shape is ook cool nu!
 
Dat haar hoort erbij, hoogstens de helft eraf. Anders is het meteen weer zo doorsnee stereotype.
 
Back
Naar boven