XXL Nutrition

Video Aimee Molleman & Saskia Salemink

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
respect voor wat ze er allemaal voor moeten doen en laten (want vooral vrouwen zijn degene die in de snackbar te vinden zijn, dat is een feit) , maar ik zet toch me vraagtekens bij die zware stemmen :eek:
 
:eek:

DAMN!! knappe prestatie...

maar kvond Aimee vroeger mooier :(, kdacht ook dat ze een zachtere stem had...

bummer,sorry meid,maar kzie dat je echt voor de sport gaat en dat alleen al is veel belangrijker dan mijn coïtusuele gevoelens :D

RESPECT!!!
 
Kwa bodybuilding een hele goede prestatie en daar gaat het hier over :)


en tja je coïtusuele voorkeuren ironmike, probeer het eens op lexa.nl :p
 
Heel veel respect voor jullie meiden. Maar ik mag ook mn vrije mening uiten dat ik het dus echt niet meer vrouwelijk vind. Ook al zegt aimee ''vroeger was het allemaal mannelijker'', ik vind dit nu dus nog steeds het geval maar ok. Jullie leven ervoor en weten van tevoren wat je kan verwachten. Nogmaals veel respect hoor.
 
Respect !! Maar idd nog steeds te mannelijk....imo.
 
Daar is veel discipline en doorzettingsvermogen voor nodig :thumbs:
 
nette prestatie hoor! Maar ik kan me nog een discussie herinneren dat Aimee volmondig aan het vertellen was dat ze 100% natural is hier op het board maar nu ik dit filmpje bekijk en haar stem hoor begin ik toch echt m'n twijfels te krijgen...

Ik vond je foto's van vroeger toen je 'dik' was eigenlijk ook mooier, maar desondanks toch een knappe prestatie !
 
RESPECT voor beide dames
 
respect voor het resultaat!
Naturel of niet naturel
 
Respect natuurlijk! :thumb:

Ik vind het alleen persoonlijk niet echt mooi meer [het kontje ziet er niet slecht uit though], vanuit prestatie beoordeling gezien vind ik het dan weer wel goed :D

petje af voor de dames.
 
Dit is een BB-board, dus graag normale reacties. Geschoond.
 
Beiden dames verdienen respect.
Vooral omdat ze vantevoren wisten dat kun vrouwelijkheid eronder ging lijden.
Daarom vind ik het erg knap van ze.

Qua fysiek ziet het er allemaal erg goed uit bij deze dames.
RESPECT!
 
:thumb: goed bezig!!! nog steeds
 
Ze zag er stukken beter uit toen ze nog geen(of minder) drugs gebruikte.
 
Wel respect hoor voor Aimee en Saskia, maar ik vind het niet echt vrouwelijk meer, vooral de stem.
 
Misschien, Heren, zijn Aimee en Saskia wel te veel vrouw voor jullie!!!

Of is het toch mischien jullie ego???

Ik weet het niet, probeer eens iedereen te respecteren om WIE hij/zij is ipv uiterlijk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven