Fitness Seller

Video Arnold Classic 2003 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Milky

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2004
Berichten
1.742
Waardering
11
Milky heeft weer iets gevonden... :D

Het is een reportage van Fitmuscle TV Magazin over de Arnold Classic van 2003. Hij is maar liefst 575 MB groot en duurt ongeveer 57 minuten. (ik heb hem opgeslagen op harde schijf (Save As), maar het downloaden kan dus even duren :) )

Wat valt er te zien?
Er is een groot gedeelte gewijd aan de Arnold Expo, hier worden verschillende bodybuilders kort geinterviewd... We krijgen ook lekkere vrouwkes te zien die de verschillende supplementenstands bevolken :D
Verder kun je een KORT stukje zien uit de poseerroutines van: Stan McCrary, Eddie Abbew, Tommi Thorvildsen, J. D. Dawodu, Troy Alves, Quincy Taylor, Melvin Anthony, Ahmed Haidar, Darrem Charles, kevin Levrone, Dexter Jackson, Markus Ruhl, Chris Cormier en Jay Cutler...
Ook zijn er enkele posedowns te zien. Tussendoor wat reclame van bepaalde supplementenmerken en op het einde een stukje van iemand die in een gym aan het trainen is...

Dat was dan al de info, hier volgt de link:

http://body.builder.hu/videos/fitmuscletv/Arnold_Classic_kulonkiadas.mpg

Plezier ermee...
 
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Milky opnieuw punten kan geven.

Jij komt nog heel ver jongen :D
 
Je bent geweldig!! KARMA voor jou!!!
 
Mooi, deze pak ik ook ff mee. :thumbs:
 
K*tfilm. K*tkwaliteit en super oud. Wat een teringzooi. Negatieve karma voor jou, sukkel!!!!!!!

Nee man, joke. Geweldig dit natuurlijk. Ben al aan het downen. Karma komt eraan (positieve).
 
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Milky opnieuw punten kan geven.

Klotezooi. Je houdt het van me tegoed, Milky.
 
Je kan niet tweemaal aan dezelfde post Karma geven. :D

Ik heb een download van 474kb/sec :eek:
 
Ik had hem al maar toch leuk dat je dat hier met ons wilt delen.
 
abftn abnl
npc2002 ac2004 bgp1999 O1997 kovacs...
 
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Milky opnieuw punten kan geven.

bedankt!
 
Alweer een superfilm van jou!
Karma on the way.
 
Back
Naar boven