MuscleMeat

Video Bin Laden FAKE!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
De laatste video van Bin laden, waarvan Pentagon zegt dat hij identiek is, is fake. Baard, neus, kaaklijn en oren zijn niet van Bin Laden zoals we hem kennen. Ook toevallig dat er weer vlak voor de verkiezingen een baardmans op tv wordt gegooid.

Zijn baard is hier zwart en krullerig....normaal is zijn baard grijs met zwarte lijnen erin welke niet krullen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoveelste bewijs dat USA de wereld wil nathouden met een terrorist.
 
zou het filmpje van de maanlanding ook in een studio zijn opgenomen?
 
als ik mijn haar geverfd heb op een foto en een ander model dan een foto van 2 jaar terug is ie dan ook fake ?
 
als die kerel daadwerkelijk in de bergen woont, waar zou hij dan zijn haar ff gaan laten verven? :P dat die video niet echt klopte wist mijn kleine teen al toen ik de foto's zag in de krant deze morgen.
 
daarbij Ontdek Islam :: Bekijk onderwerp - Zwarte haarspoeling haraam?

Of men zijn./haar haar zwart mag verven hangt af van zijn leeftijd.
Als een man een hoge leeftijd heeft bereikt en wit haar heeft en een witte baard dan is het eigenlijk niet passend om zwart te gebruiken. Op de dag van de verovering van Mekka pakte Aboe Bakr zijn oude vader, Aboe Qahafa, op en droeg hem tot hij hem voor de profeet (vzmh) neer had gezet. Toen de profeet vzmh zijn sneeuwitte haar zag zei hij: '' verander dit, maar gebruik geen zwart''.

Als een man/vrouw niet zo'n hoge leeftijd heeft bereikt of zwak is dan geeft het niet als men zwart gebruikt. Geleerde al-Zuhri heeft hierover gezegd: '' We verven ons haar zwart als het gezicht er nog jong uiziet, maar vermijden het als het gezicht gerimpeld wordt en de tanden uitvallen''.

Wel moet worden vermeld dat sommige geleerden het gebruik van zwarte verf helemaal niet toestond.

Allah swt weet het best
 
Laatst bewerkt:
als ik mijn haar geverfd heb op een foto en een ander model dan een foto van 2 jaar terug is ie dan ook fake ?

Ja, gewoon bij kapsalon bagdad of niet? Pfff

Iemand die ouder wordt krijgt niet ineens van grijs naar zwart haar. Elke lummel snapt dat nog.
 
mag je niet eens je haar verven als je wil :roflol: jongens toch..
 
ja whatever, hier ga ik mij niet over uitlaten :o
 
Mooi huh, bewijs nummer 1 dat die profeet (nsfw) verzonnen is. Toendertijd hadden ze echt geen zwarte verf voor je haren :roflol:
 
houtskool met water misschien ? :D
 
al dat gezeik over verf. of ze hebben dat gekregen van een medewerker van bush of ze maken dat gewoon van kamelen stront.
 
Mooi huh, bewijs nummer 1 dat die profeet (nsfw) verzonnen is. Toendertijd hadden ze echt geen zwarte verf voor je haren :roflol:

Als hun in de toekomst kunnen kijken, hoeft er op dat moment toch nog geen haarverf te bestaan.
 
mss heeft hij geen baard meer (om beter undercover te blijven) en heeft hij zelf een baard opgeplakt.... zodat de mensen zoeken naar een man met baard.... (en omdat hij zo benekd is met baard...)
 
Jep, baard gemaakt van schaamhaar van al-qaida-leden ; hij kwam op dat idee na het zien van Jackass 2 en vond het meesterlijk.
 
Ja als het alleen zijn baard was had ik dit bericht niet geplaatst....zijn kaaklijn, neus, oren, wenkbrauwen....zijn allemaal anders.
 
imo is het dezelfde man....

Kristoff ik denk het ook :p
 
Ja als het alleen zijn baard was had ik dit bericht niet geplaatst....zijn kaaklijn, neus, oren, wenkbrauwen....zijn allemaal anders.

Hoe kan jij zen kaaklijn zien door die baard :rolleyes: voor de rest met je eens. Neus totaal anders
 
Back
Naar boven