XXL Nutrition

Video Bin Laden FAKE!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja klopt, want het Pentagon is heilig...vooral voor een verkiezing en een eventuele aanval op Iran.

Trapten we er met zijn allen ook niet in dat er massavernietigingswapens waren in irak?

En jij denkt dat iemand welke vol met stress leeft en er geen enkel winkelcentrum aanwezig in de bergen van tora bora dat hij dan aankomt en er dan zelfs gezonder uit gaat zien?

Ik begrijp wat je bedoeld , en sta er ook sceptisch tegenover , begrijp me niet verkeerd ,..... maar ik oordeel enkel en alleen vanuit 't plaatje ;)
 
Ik heb zeker wel wat zinnigs te melden, ik denk dat je onzin uitkraamt. Wie ben jij om dit beter te weten dan alle experts die hier op dit moment mee bezig zijn?

Je hebt helemaal niks zinnigs te melden.

Dat jij zo lomp denkt dat het Bin Laden is, duidt natuurlijk er maar al te goed op hoe mak als een schaap het grootste gedeelte van de bevolking is. Mensen willen het graag geloven, omdat ze al het andere maar te ingewikkeld vinden.

of niet?
 
En jij denkt dat iemand welke vol met stress leeft en er geen enkel winkelcentrum aanwezig in de bergen van tora bora dat hij dan aankomt en er dan zelfs gezonder uit gaat zien?

Het eerste deel vind ik nog wel een goed argument. Maar het tweede deel slaat nergens op. Iemand met zoveel geld en macht kan toch wel zorgen dat ie een grote koeling heeft waar voldoende eten in past ?

Daarbij was een van zijn armen ernstig beschadigd bij een van de bombardementen en nu flappen ze er ook vrolijk op los.

Dus je gelooft alleen wat Amerika zegt wanneer het je uitkomt ?
 
Vergeet ook niet dat het voor een moslim verboden is om zijn baard af te laten sterven. En moslim mogen hun baarden alleen kleuren met henna...wat dus zou betekenen dat zijn baard oranje zou worden. Niet gitzwart en krullig.
 
Je hebt helemaal niks zinnigs te melden.

Dat jij zo lomp denkt dat het Bin Laden is, duidt natuurlijk er maar al te goed op hoe mak als een schaap het grootste gedeelte van de bevolking is. Mensen willen het graag geloven, omdat ze al het andere maar te ingewikkeld vinden.

of niet?

Nee, jouw "bewijs" dat dit fake is is gewoonweg heel erg zwak.
 
Het eerste deel vind ik nog wel een goed argument. Maar het tweede deel slaat nergens op. Iemand met zoveel geld en macht kan toch wel zorgen dat ie een grote koeling heeft waar voldoende eten in past ?

Osama leeft in een grot...en ok, je hebt gelijk, in de grotten groeien automagisch krachtstroombronnen....dus idd, je hebt me daar.

En nogmaals, het gaat er hier niet om of hij dikker is, zijn natuurlijk lijnen zijn ineens heel anders. Hoe komt zijn baard bijvoorbeeld krullig? krultang erin gezet? Hoe komt zijn baard ineens zwart? Als ik ouder word worden mijn haren niet zwarter.
 
Nee, jouw "bewijs" dat dit fake is is gewoonweg heel erg zwak.

Jouw argumenten om mij onderuit te halen zijn anders 1000 keer zwakker.

Moet je niet slapen? is al 8 uur geweest.
 
Captured al Qaeda fighters told U.S. interrogators that bin Laden was wounded in the left hand in the attack on his base at Tora Bora. In a videotape released in December, bin Laden never moved his left arm and his hand was never shown


't is gewoon een ja tegen nee spelletje Yzord , ik bedoel 't is nu zo'n 3 jaar geleden en ledematen genezen ook ,... dat z'n hand niet in beeld kwam wilt niet zeggen dat ie eraf lag toch ???

Zoals ik al zei sta ook ik er sceptisch tegenover , maar ook Dhr Laden zal weten dat het verkiezeingstijd is en dat mensen het zullen interpeteren als campagne stunt,..... ofwel minder hun veiligheid in acht nemen omdat ze denken dat het nep is ???

Nogmaals ik weet 't niet ,.... voor mij staan beide kanten open ;)
 
Osama leeft in een grot...en ok, je hebt gelijk, in de grotten groeien automagisch krachtstroombronnen....dus idd, je hebt me daar.

En nogmaals, het gaat er hier niet om of hij dikker is, zijn natuurlijk lijnen zijn ineens heel anders. Hoe komt zijn baard bijvoorbeeld krullig? krultang erin gezet? Hoe komt zijn baard ineens zwart? Als ik ouder word worden mijn haren niet zwarter.

ff heel onwaarschijnlijk , maar wie zegt dat ie in een grot leeft en niet in één of andere bunker of wat dan ook ???
 
Osama leeft in een grot...en ok, je hebt gelijk, in de grotten groeien automagisch krachtstroombronnen....dus idd, je hebt me daar.

:roflol:

Yzord, hoe weet jij nu waar Osama woont en hoe hij leeft ? :D

edit: te laat.
 
Omdat het niet anders kan dat hij in een grot leeft...er lopen zoveel verraders rond in een normale maatschappij dat bin laden echt niet tussen de gemeenschap leeft. En zowieso, het is al vaker verklaard dat bin laden zich alleen laat omringen door mensen die hij echt kan vertrouwen. Alleen de bergen daar zijn zo moeilijk begaanbaar, dat het het slimste is om daar te gaan zitten. getuige ook zijn injuries van de laatste bombardementen daar.
 
Er is natuurlijk een reeele kans dat die kerel nog leeft. een ontdekking zou allang uitgelekt zijn. zij het niet door de amerikanen dan wel door alqaida zelf dat ze via gijzelingen/ dreigenen van aanslagen hun leider terug eisen.
 
De profeet kan de pot om, man man man wat een onzin.

ik lach me stuk hier.de profeet zegt.... haha waarom zou de profeet (als hij ooit bestaan heeft)zeggen dat je je haar niet zwart mag verfen.wat is dat voor een onzin.alle moslimshebben toch al zwart haar.wat valt er dan te verfen.nog nooit zon dom cultuur meegemaakt.ze volgen niet de regels van de wet maar van de profeet.:roflol:
 
ook mensen met zwart haar verliezen hun pigment
 
ik lach me stuk hier.de profeet zegt.... haha waarom zou de profeet (als hij ooit bestaan heeft)zeggen dat je je haar niet zwart mag verfen.wat is dat voor een onzin.alle moslimshebben toch al zwart haar.wat valt er dan te verfen.

Tis verVen ;)

Alsof er in de periode dat allah en de profeet (grmbl) leefden al haarkleuring was. Grootste bewijs dat de koran pas naderhand tijdens een verveeld middagje inmekaar is geflanst.
 
Omdat het niet anders kan dat hij in een grot leeft...er lopen zoveel verraders rond in een normale maatschappij dat bin laden echt niet tussen de gemeenschap leeft. En zowieso, het is al vaker verklaard dat bin laden zich alleen laat omringen door mensen die hij echt kan vertrouwen. Alleen de bergen daar zijn zo moeilijk begaanbaar, dat het het slimste is om daar te gaan zitten. getuige ook zijn injuries van de laatste bombardementen daar.

Er zullen heus nog wel meer plekken op de wereld zijn waar je zogoed als onvindbaar zult zijn.
Verder is de discussie eigenlijk zinloos. Ik beweer niet dat het de echte Osama is.

edit: 't is Sowieso. :P
 
Ik wil juist wel graag de discussie hoog houden...3 jaar hoor je niks van hem, en ineens is hij daar weer, zonder ook maar een dreigement te tonen.

En nee, ik denk niet dat er andere plaatsen op de wereld zijn waarin je ongestoord osama bin laden kan spelen
 
De meeste Romeinse vrouwen hadden donker haar, maar wilden liever blond haar. Sommige vrouwen kochten daarom blonde pruiken of ze lieten hun haar blond verven. Daarvoor gebruikten ze een mengsel van as, urine en azijn. Dat zal wel lekker geroken hebben!!

bron :Kleding

;)
 
Ik wil juist wel graag de discussie hoog houden...3 jaar hoor je niks van hem, en ineens is hij daar weer, zonder ook maar een dreigement te tonen.

En nee, ik denk niet dat er andere plaatsen op de wereld zijn waarin je ongestoord osama bin laden kan spelen

denk ik ook niet.persoonlijk denk ik dat hij wel de echte osama is.hij heeft ook niet gedreigd met aanslagen.hij wou gewoon fftjes laten weten dat hij de amerikanen te slim af is.:D dat hij iets veranderd is kan best in 3 jaar tijd.om dan meteen te zeggen fake vind ik ook nergens op slaan.ik zeg niet dat het niet fake kan zijn maar beetje overhaast gezegd.
 
Back
Naar boven