MuscleMeat

Video Bin Laden FAKE!!! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

wat had bin laden ook alweer gedaan?
 
misschien had ie eerst z'n baard gewoon grijs laten verven en is dat er nu weer uit?
 
Ik maak me er niet meer druk om... zou goed kunnen dat de US er weer achter zit
 
ik zie niet veel verschil. Maar als we ze gewoon allemaal dood schieten is er geen probleem.
 
:stupid:

misschien had ie eerst z'n baard gewoon grijs laten verven en is dat er nu weer uit?

hij is van productiejaar 1957; dus ik denk wel dat het grijs echt is/was in zijn baard.
 
ik zie niet veel verschil. Maar als we ze gewoon allemaal dood schieten is er geen probleem.

:roflol:


Lijkt me onzin om te denken dat dit in scene is gezet. Die Bin Laden is ook niet echt gek hoor. Ook hij moet zich van tijd tot tijd een andere identiteit aanmeten. Een ander kleurtje, plastische chirurgie misschien. Die kerel heeft knaken zat.

Als het Pentagon zegt dat hij nog leeft wat schieten ze daarmee op? Bin Laden is het boegbeeld van Al Quaida, maar terroristen blijven gewoon doorgaan omdat ze (in een fantasie) geloven. Als ze hem dood verklaren so what. Er is dan weer een andere kerel die hem opvolgt. Ik zie niet in wat ze ermee kunnen winnen om de wereld te laten denken dat hij nog leeft als hij in werkelijkheid al dood is.
 
:roflol:


Lijkt me onzin om te denken dat dit in scene is gezet. Die Bin Laden is ook niet echt gek hoor. Ook hij moet zich van tijd tot tijd een andere identiteit aanmeten. Een ander kleurtje, plastische chirurgie misschien. Die kerel heeft knaken zat.

Ja idd, hij heeft knaken zat...dan doe we een make over ala Osama bin laden?

:roflol:
 
misschien had ie eerst z'n baard gewoon grijs laten verven en is dat er nu weer uit?

pfff, als je geen zin hebt om het topic te lezen...reageer dan ook niet. Baard verven voor moslims in NOT DONE!!
 
pff daar is iedereen een look a like van iedereen???
 
pfff, als je geen zin hebt om het topic te lezen...reageer dan ook niet. Baard verven voor moslims in NOT DONE!!
alleen zwart verven mocht niet toch? :D

er is trouwens ook alweer een nieuwe video aangekondigd, lijkt de bioscoop wel :D
 
alleen zwart verven mocht niet toch? :D

er is trouwens ook alweer een nieuwe video aangekondigd, lijkt de bioscoop wel :D

Klopt, is een band met daarop de erfenis van een van de malloten die zich in het wtc boorde.
 
whahaha OMFG hier gewoon dikke discussie of osama zn haar verft, zo ja, waar en hoe.. En welk dieet hij volgt.

Is het geen broer of verre neef van die gozer? Kan makkelijk, die kant uit is het toch allemaal inteelt.. toch???
 
Tis verVen ;)

Alsof er in de periode dat allah en de profeet (grmbl) leefden al haarkleuring was. Grootste bewijs dat de koran pas naderhand tijdens een verveeld middagje inmekaar is geflanst.
Ongelofelijk
Gedraag je niet alsof je van het speciale onderwijs afkomt ja
In die tijd waren er wel haarkleuringen mogelijk, je gaat echt af nu
 
Ongelofelijk
Gedraag je niet alsof je van het speciale onderwijs afkomt ja
In die tijd waren er wel haarkleuringen mogelijk, je gaat echt af nu

Ach die ene keer dat ik af tegen de miljoen keren dat jij af bent gegaan...kan ik er nog wel om lachen.
 
Hahahahaha kijk m ontwijken dan hahaha meesterlijk:roflol:
Tis goed met je bro :)
 
Hahahahaha kijk m ontwijken dan hahaha meesterlijk:roflol:
Tis goed met je bro :)

Uhm, vergeten je pilletjes in te nemen? Boeit mij dat nou, ging erom om hij zijn baard zwart mag verven en nee dat mag niet. Dat ik me vergis in de exacte datum (:rolleyes:) dat er haarkleuringen waren, so be it.

Dat je me vervolgens alleen daarop kan pakken...nou, daar heb ik maar 1 antwoord op:

:roflol:
 
Back
Naar boven