XXL Nutrition

Video: Saskia Salemink op bezoek bij Jensen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Er zat bij jensen ook een keer een figure deelneemster in dr westrijdtenue'tje. Geen idee hoe ze heet meer helaas maar die was echt uberhot.
 
Ik wil ze toch niet hoor.
 
Die stem alleen al.:kots:
 
"ze krijgt ook een mannelijke stem van de vitamine c" ;)
 
Hehe die zag ik gister nog trainen bij mij. Zag ze er toch een stuk minder vrouwelijk uit haha

Irritante gast trouwens die Jensen, laat mensen in hun waarde. En over dat AAS niet belangrijk is is ook super bullshit.
 
Laatst bewerkt:
Hier heb je een foto van haar:
p1010201ri5.jpg


Ze word er in ieder geval niet knapper op:p
 
reactie

ik vond dat wijffie die Valerio in zijn poseerslippie te huwelijk vroeg erg smakelijk eruit zien wow wat een wijffie en een lekker stemmetje ook haha

zie ook bij tmf uitzending gemist van valerio duikt onder.
 
walgelijk mannetje die Jensen..
 
Laatst bewerkt:
ze stond ook in het vorige issue van Muscular Development ...
 
dit is al een oud filmpje, van 2 jaar terug ofzo. maar ik vind haar maar niks. foto van haar die ze lieten zien op het strand van vroeger, daar had ze nog wel een mooi koppie, maar dit nee niet mijn ding. wel respect voor haar toewijding, zeker als vrouw zijnde
 
ik vond dat wijffie die Valerio in zijn poseerslippie te huwelijk vroeg erg smakelijk eruit zien wow wat een wijffie en een lekker stemmetje ook haha

zie ook bij tmf uitzending gemist van valerio duikt onder.
dat was idd echt een super mooie poes! werd spontaan verliefd op r :p
 
Jensen begrijpt ook echt niet dat hij even zijn bek moet houden ivm met gebruik etc.
 
niet mijn ding. en wanneer springt jensen nou eens van een flat, brug, in ieder geval als het maar iets hoogs is. zooo ik kan die gast wel villen, irritante stakker dat hij is.
 
Jensen begrijpt ook echt niet dat hij even zijn bek moet houden ivm met gebruik etc.


Je kan je ook afvragen waarom ze het niet gewoon toegeven. Altijd dat eromheen gedraai, **** dat.
 
Je kan je ook afvragen waarom ze het niet gewoon toegeven. Altijd dat eromheen gedraai, **** dat.

Omdat ze dan een hoop onwetende aanhang verliezen natuurlijk.
 
Back
Naar boven