MuscleMeat

Video: Upper body workout

Bezoekers in dit topic

iheartfitlife

Cool Novice
Lid geworden
12 apr 2016
Berichten
97
Waardering
27
Lengte
1m63
Massa
59kg
Sinds ik weer besloten heb om terug in vorm te komen, leek het me leuk om filmpjes te maken van mijn workouts,
Het is niet alleen motiverend en misschien leerzaam voor anderen, maar zeer zeker ook voor mijzelf. Wanneer ik mijzelf film kan ik zien wat er beter kan (verbeterpunten) en het is nog eens leuk voor later wanneer je misschien een stuk leaner en of gevorderd bent.

Anyway dit is de link naar mijn artikel die je naar het filmpje brengt:

[Link niet meer beschikbaar]

ik zou het leuk vinden als je je zou abonneren op mijn youtubekanaal. ik ben van plan meerdere filmpjes te gaan maken.
https://www.youtube.com/channel/UCQqBlPN2bKqk3L0zSxtNqkg
 
Goed op weg! Wat ik denk dat er beter kan is dat zwaardere variaties van de oefeningen je meer gaat brengen. Dus niet alleen bw-squats maar nu ook met gewicht. En geen 3x12 maar bijv. het aantal herhalingen omhoog krijgen. Dus ook bijv. optrekken, dippen, ect. Voor een vrouw vaak niet heel gemakkelijk, maar wel motiverend wanneer je het kan!
 
Ik snap je niet helemaal denk ik? Squats doe ik niet op upper body dagen..

Ik doe idd ook pull ups, chin ups and dippings, alleen niet op deze specifieke dag.

Gewicht omhoog en het aantal herhalingen verhogen???
 
adon1s is niet goed wijs.. Best kun je hem negeren!
 
Ik heb klein stukje gezien.

Whey voor traijing en bcaa tijdens?

Dat is dubbel op ja.

Of heb ik iets gemist.
 
Ik heb klein stukje gezien.

Whey voor traijing en bcaa tijdens?

Dat is dubbel op ja.

Of heb ik iets gemist.
bcaa tijdens, en eiwitten na de training..
ik doe mijn trainingen wel is fasted. ofwel ik eet niet voor mijn training in de ochtend.
suggestions are welcome, that's why i am here:) to learn.
 
Back
Naar boven