Fitness Seller

Video van Mike Mentzers HIT training.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
5.669
Waardering
0
heeft iemand deze video gezien ??? ik heb em zondag bekeken en ik moet zeggen dat ik het wel een aparte maar ook zeeeer motiverende trainingsvideo vond !!! Ik wilde al haast met het breekijzer naar de gym om deze open te maken toen de aftiteling op het schern kwam...

En jah .. ik postte 3 weken terug het topic geen lol meer aan BB, maar dat kwam ook mede door de blessures die ik steeds heb..

Kent iemand deze trainingvideo en wat zijn de meningen over deze vorm van trainen hier op het board?
 
Ik vond er niks aan. Als het diegene is dan met zijn broer erbij. Jezus wat was dat saai zeg, want ze konden absoluut niet presenteren. Verder deed me eerder aan deze 2 denken..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nee. dit was een video waar de bodybuilder (genaamd Marcus) word begeleid door 2 wat oudere mannen... de video begint met de borst / rug training.
 
nog niet gezien eigenlijk.
om de meningen wat te polsen mss even dit topic bekijken.
 
Kvond het wel leuk om te zien, maar dat traint echt superk*t
 
Wie denk je dat die twee 'wat oudere mannen' zijn hiekie? :D

Ik vind het een klotevideo tem, 'so Markus, it's been a week since you've trained now, do you feel recovered yet? No, I'll take one or two more days off' :roflol:
 
Zou deze training het proberen waard zijn ? ik heb begrepen dat ze nog steeds in een split trainen.. dus niet 3 x per week FB
 
ALS je het wil proberen zou ik de reps zeker niet zo traag doen als ze in die video doen, mentzer zelf raad een 4-1-4 tempo aan wat ik ook nog te traag vind maar wat uiteindelijk nog ok is, maar in die film is het eerder 8-1-8 ofzo en dan gaat de gebruikte weerstand veel te licht zijn
 
Alles is uiteindelijk gebaseerd op de tos (tijd onder spanning) richtlijnen..
 
hmmm. gast ziet er goed uit, beter dan ik er uit zie, maar what the **** doet die gast moeilijk over deadlifts met 140 kilo... what's up with that ?
 
hmmm. gast ziet er goed uit, beter dan ik er uit zie, maar what the **** doet die gast moeilijk over deadlifts met 140 kilo... what's up with that ?

Hij moet aantonen hoe 'intensief' de vorige sets waren en hoe 'dicht hij bij overtraining aanleunt' ;)
 
Back
Naar boven