Fitness Seller

Videos-Bellator Kimbo Slice vs Ken Shamrock

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Kimbo Slice. vs. Ken Shamrock
http://mmashare.com.2112112.net/f1-f38/kimbo-slice-vs-ken-shamrock-t80921.html#p1495576. !!!

Patricio Freire. vs. Daniel Weichel
http://mmashare.com.2112112.net/f1-f38/patricio-freire-vs-daniel-weichel-t80924.html#p1495589. !!!

Bobby Lashley. vs. Dan Charles
http://mmashare.com.2112112.net/f1-f38/bobby-lashley-vs-dan-charles-t80925.html#p1495590. !!!

33mqyb8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Tremendes!!
 
Thanks! Flink wat actie weer :D
 
Main event was dus toch echt een grap (net als de meeste Bellator events), maar verder wil ik er niks over kwijt. Goede comeback van Pitbull trouwens.

In september heeft Bellator wel een hele goede event waar ze zeker een goede PPV mee kunnen doen.

King Mo, Phill Davis, Newton en Linton Vassel een 4 mans LHW toernooi.
Mc Geary vs Ortiz voor de belt
En als je het dan nog niet goed vond hebben ze ook nog eens 3 Glory kickbox wedstrijden.
 
Main event was dus toch echt een grap (net als de meeste Bellator events), maar verder wil ik er niks over kwijt. Goede comeback van Pitbull trouwens.

In september heeft Bellator wel een hele goede event waar ze zeker een goede PPV mee kunnen doen.

King Mo, Phill Davis, Newton en Linton Vassel een 4 mans LHW toernooi.
Mc Geary vs Ortiz voor de belt
En als je het dan nog niet goed vond hebben ze ook nog eens 3 Glory kickbox wedstrijden.

Ik snap niet dat Phil Davis uit de UFC is. Was een goede vechter die ze wel heel snel laten vertrekken. Er zal wel meer achter zitten.
 
ok wat was er met die rear naked aan de hand, waarom locked shamrock die niet in, zit wat bij zn voorhoofd te doen, er is echt niks defense aanwezig, Kimbo zijn handen liggen letterlijk op het canvas en hij locked niet in... Waarom gaat hij plots cross-ankle terwijl hij hooks had... Was hij plots vergeten hoe de meest basic choke te doen, of was het gewoon throw fight?
 
Laatst bewerkt:
Nice!
Ik dacht echt dat Shamrock hem had..
 
Vond kimbo er maar vet en vochtig bijstaan. Heeft in vele betere shape gestaan, komr dat omdat hij anders te licht was?
 
Ook het tweede filmpje was weer een typisch voorbeeld waarom ik MMA geweldig vind. Onverwachte knockouts als je denkt dat de ander aan de winnende hand is. Prachtig.
 
Nice!
Ik dacht echt dat Shamrock hem had..

hij had hem ook...

Ik heb dit ook nog nooit gezien want iemand met een week training kon die choke locken... En dit is een Hall of Famer...
 
Bobby had paar mooie take downs.
Constant knieen tegen de bovenbenen.

Mag je iemand niet knieen in de rug?
 
Bobby had paar mooie take downs.
Constant knieen tegen de bovenbenen.

Mag je iemand niet knieen in de rug?

Nee, mag niet, volgens mij geen enkele stoot naar de rug, ook geen elleboog of vuist, is te gevaarlijk
 
ok wat was er met die rear naked aan de hand, waarom locked shamrock die niet in, zit wat bij zn voorhoofd te doen, er is echt niks defense aanwezig, Kimbo zijn handen liggen letterlijk op het canvas en hij locked niet in... Waarom gaat hij plots cross-ankle terwijl hij hooks had... Was hij plots vergeten hoe de meest basic choke te doen, of was het gewoon throw fight?

inderdaad ik snapte er ook geen klote van, je zou bijna aan doorgestoken kaart denken man!
 
ok wat was er met die rear naked aan de hand, waarom locked shamrock die niet in, zit wat bij zn voorhoofd te doen, er is echt niks defense aanwezig, Kimbo zijn handen liggen letterlijk op het canvas en hij locked niet in... Waarom gaat hij plots cross-ankle terwijl hij hooks had... Was hij plots vergeten hoe de meest basic choke te doen, of was het gewoon throw fight?

Ik denk dat shamrock niet meer zeker wist of hij nu met mma of wwe bezig was.
 
Haha wat een vertoning.
Lullig voor Kimbo dat hij nog zo makkelijk verliest tegen een vechter die al een tijdje niet meer actief is en Shamrock die hopelijk nog wat verdiend heeft zo op z'n oude dag. Mooie manier om je eigen sport nog even flink te kakken te zetten.
 
Dat Kimbo geen verdediging had op die slappe takedown van Shamrock was lachwekkend. Dat Shamrock het daarna niet meteen afsloot terwijl Kimbo zich niet verdedigde en daarna nog laat opstaan ook is nog lachwekkender. Weggegeven.
 
Back
Naar boven