MuscleMeat

Video's Pre-Judging: Ronnie, Jay, Vic.

Bezoekers in dit topic

Victor, Melvin, Ruhl, Wolf, Silvio en Freeman zien er heel goed uit

World Harris is er nog niet maar brengt ook een knappe fysiek naar voren.


Jay heeft teveel vocht en is niet estetisch als je hem vergelijkt met Victor, Wolf..

Ronnie heeft zijn linker kant niet kunnen fiksen. Conditie is redelijk maar het maocht niet zijn
 
Victor, Melvin, Ruhl, Wolf, Silvio en Freeman zien er heel goed uit

World Harris is er nog niet maar brengt ook een knappe fysiek naar voren.


Jay heeft teveel vocht en is niet estetisch als je hem vergelijkt met Victor, Wolf..

Ronnie heeft zijn linker kant niet kunnen fiksen. Conditie is redelijk maar het maocht niet zijn

Silvio, Freeman en Harris heb ik nog niet gezien:(
 
ik vind jay en ronnie(vooral) echt tegenvallen.Ik denk dat martinez en Wolf de verassingen van deze O zullen worden.
 
TOP 10 Voorspelling:

1:Vic
2: Dex
3: Melvin
4: Wolf
5: Jay
6: Ronnie
7: Gustavo
8: Henry
9: Will Harris
10: Johnny O Jackson
 
jay gaat echt op zijn minst 2de worden hoor, en gezien de O politiek wellicht zelfs eerste, ook al is ie niet de beste :)
 
ronnie ook niet, zen benen lijken nog de helft van wat ze ooit waren :(
 
jay gaat echt op zijn minst 2de worden hoor, en gezien de O politiek wellicht zelfs eerste, ook al is ie niet de beste :)

weet het, alle bekenden quoten hem als 1e

klopt geen zak van;)
 
1 Jay
2 Vic
3 Ronnie
4 Dex
5 Wolf

Dit zal hem volgens mij worden, rekening houdend met de mening van de jury maar persoonlijk zie ik hem zo:

1 Wolf (buiten de hoge lats zie ik geen enkele fout, staat bovendien als enige VOL EN HARD!)
2 Jay
3 Vic
4 Dex
5 JOJ

Ronnie weet ik niet waar te plaatsen maar zeker niet in de top 5.Triceps lijken wel weggeveegd, buik ziet er niet uit, algehele bizare conditie... Als je dat vergelijkt met de Coleman van 98 en 99... Back double bi is gewoon niet meer te vergelijken met toen...
 
Damn Ronnie ziet er slecht uit man!
 
Wolf is echt heel goed.
 
Wolf is echt heel goed.

+1 Wolf staat er echt goed voor, vooral die MM is impressive ziet er toch wel
wat levendiger uit met wat tanning op :D Alleen jammer van die abs vind het
geen mooie abs, voor de rest top.
 
dennis wolf roelt
 
Waar zijn al die ronnie fans nu? :roflol:

Het kijken vannacht via de webcast ging heerlijk soepel. Wolf als eerste en direct een top 5 fysiek, echt super.

Jay moet zorgen dat hij dat laatste vocht eruit krijgt voor vannacht zoja dan nummer 1 en Victor 2. Ronnie zal door z'n naam wel 3de worden zodat hij afscheid kan nemen met een podium plek.

Markus Ruhl stond er echt belabberd bij en komt niet in de top 10.
 
woo kijk dit :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Waar zijn al die ronnie fans nu? :roflol:

Het kijken vannacht via de webcast ging heerlijk soepel. Wolf als eerste en direct een top 5 fysiek, echt super.

Jay moet zorgen dat hij dat laatste vocht eruit krijgt voor vannacht zoja dan nummer 1 en Victor 2. Ronnie zal door z'n naam wel 3de worden zodat hij afscheid kan nemen met een podium plek.

Markus Ruhl stond er echt belabberd bij en komt niet in de top 10.

Ja zoiets denk ik ook. Natuurlijk enkel ALS Jay het vocht eruit krijgt anders neemt Victor de Sandow mee naar huis :clap:

Heb dat trouwens aantal weken geleden gedroomd dat Victor de kroon mocht opzetten (net als Ronnie in 2005 was dat zeker?) :D
 
Back
Naar boven