XXL Nutrition

Video's Pre-Judging: Ronnie, Jay, Vic. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Go dennis go Dennis!!!!!!!!!!!!!!!!
:)
 
Damn wat een mooie O dit jaar. Moet eigenlijk zeggen dat ronnie en jay mij een beetje tegenvallen. Jay heeft ook geen onderscheid in zijn abs :| Ben erg benieuwd hoe deze mannen het doen als ze direct naast elkaar staan. Als er niet teveel massa verschil is zou het nog wel is kunnen tegenvallen voor zowel jay als ron.
 
Maar kom tussen Coleman? Op nummer 1 zeker? Dude what the ****, heb je dat filmpje gezien, ik wist direct genoeg toen hij de front double bicep deed dat z'n armen niet gelijk waren, en toen hij de back latspread deed wist ik helemaal genoeg, die lats zijn totaal oneven! Als hij dan daarmee wint, plus de grote gut, en zijn verminderde benen want ik vind dat de benen van dexter of cutler bvb veeeeel scherper erbij staan dan die van ronnie. Dus Ronnie you are out of the game, hij mag zelfs volledig onderaan gaan staan, want imo bijna alle anderen staan dan gewoon beter dan ronnie, qua proporties en symmetrie.
 
Tjonge:eek:...wat ik al maanden geleden aangaf, het touren en het maken van dollars heeft duidelijk zijn weerslag op de vorm van Cutler:o. Als hij een top 3 pakt mag hij zijn handen dichtknijpen:yes:.

Het gaat (voor mij) tussen Coleman, Martinez en Wolf...misschien nog Baddell
maar die heb ik nog niet gezien;). Coleman is voor mij nog net een slag beter en harder dan Martinez op dit moment.

1. Ronnie Coleman
2. Victor Martinez
3. Dennis Wolf
4. Jay Cutler

yes right :roflol:
 
ehhm dave? zie jij dezelfde foto's als de rest???

Yep Filmpjes;):D, ben eigenlijk op dit moment alleen onder de indruk van Wolf, hij heeft zich echt weten te verbeteren. De rest staat in de te verwachten vorm. Coleman staat dus ook in de verwachten vorm, zwaar, hard en heeft zijn min punten aardig weten bij te schaven..nog net genoeg om de rest voor te blijven (voor mij):D.

Ben nog aan het wachten eigenlijk op Gustavo, dexter en Jo J...zekersss kanshebbers...o, ja ook Freeman zou ik nog wel in de vergelijking willen zien.
 
ronnie is er imo op achteruitgegaan t.o.v. vorig jaar. dus genoeg verbeterd om te winnen? nee echt niet (en ik ben een diehard coleman fan dus zeg dit niet om hem te bashen)
 
Yep Filmpjes;):D, ben eigenlijk op dit moment alleen onder de indruk van Wolf, hij heeft zich echt weten te verbeteren. De rest staat in de te verwachten vorm. Coleman staat dus ook in de verwachten vorm, zwaar, hard en heeft zijn min punten aardig weten bij te schaven..nog net genoeg om de rest voor te blijven (voor mij):D.

Ben nog aan het wachten eigenlijk op Gustavo, dexter en Jo J...zekersss kanshebbers...o, ja ook Freeman zou ik nog wel in de vergelijking willen zien.

Hier kan je iedereen naast elkaar zetten: Mr. Olympia 2007 - MR. OLYMPIA 2007

Foto's zijn trouwens veel duidelijker dan die filmpjes. In de filmpjes leek Jay wel een waterballon, maar als je naar de foto's kijkt valt dat wel mee.
 
Dave is losing his minds. Ronnie is gewoon zwakker geworden.

Jay wint hem gewoon alhoewel tussen hem en victor erg close zal worden.

Ronnie mag in zijn handen klappen als ie top 3 blijft:D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

lights out came over.
 
dexter heeft echt super benen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Cutler moet wat vocht verliezen voor vandaag.

mijn prognose van wat ik net heb gezien.


Mr:Olympia 2007 :Victor Martinez
runner-up: Melvin Anthony

Thirdplace: Dennis Wolf

Cole man en Cutler buiten top5
ik heb Jackson en Ruhl nog niet gezien.

precies, dat dacht ik ook
 
Wanneer jay de scherpte van vorig jaar terug kan pakken vannacht door meer vocht te verliezen staat hij erg sterk om te winnen. Anders zal het spannend worden tussen jay en victor.
Coleman niet verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Ik schat hem zelfs nog minder goed in dan vorig jaar omdat het lijkt alsof hij zelfs massa op de benen heeft verloren.
Dexter en melvin staan er ook weer goed bij. Dennis Wolf heeft zichtbaar enorme progressie gemaakt. Ik schat hem in rond plaats 6.

1 Jay
2 Victor
3 Dexter
4 Mevlin
5 Coleman
6 Dennis
 
Cutler moet wat vocht verliezen voor vandaag.

mijn prognose van wat ik net heb gezien.


Mr:Olympia 2007 :Victor Martinez
runner-up: Melvin Anthony

Thirdplace: Dennis Wolf

Cole man en Cutler buiten top5
ik heb Jackson en Ruhl nog niet gezien.

aanpasing na het zien van Dexter Jackson.

third place: Dexter Jackson

4e: Dennis Wolf
5e: Cutler, denk niet dat ie het vocht uit z'n benen , buik en onderrug krijgt.

;)
 
Ik vind Dennis Wolff er ook mooi bij staan, hoop dat hij toch bij de top 3 zit.

Zijn deze filmpjes op een of andere manier te downloaden?
 
gustavo staat ook heel scherp vind ik:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Damn ben echt wel benieuwd naar de uitslag nu!
Ga dezenacht proberen te volgen als ik optijd terug ben van het stappen.
Wanneer begint het ook alweer, 4u dezenacht onze tijd?
 
Tjonge:eek:...wat ik al maanden geleden aangaf, het touren en het maken van dollars heeft duidelijk zijn weerslag op de vorm van Cutler:o. Als hij een top 3 pakt mag hij zijn handen dichtknijpen:yes:.

Het gaat (voor mij) tussen Coleman, Martinez en Wolf...misschien nog Baddell
maar die heb ik nog niet gezien;). Coleman is voor mij nog net een slag beter en harder dan Martinez op dit moment.

1. Ronnie Coleman
2. Victor Martinez
3. Dennis Wolf
4. Jay Cutler

ehhm dave? zie jij dezelfde foto's als de rest???

Kijk nog is goed :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven