XXL Nutrition

Vierdaagse Nijmegen 2008 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wandelaar

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 jan 2007
Berichten
1.166
Waardering
3
Ik ben net weer thuis van een succesvolle 4x50 in Nijmegen. Heb net mijn 2e medaille gehaald, brons met kroontje dus. Ben keitrots op mezelf en ben benieuwd of er toevallig ook andere DBB-ers meegewandeld hebben?

Wie mag ik nog meer feliciteren met het halen van het felbegeerde vierdaagse kruis?
 
Ik heb 6 dagen gelopen ipv 4, en veel meer uur. maar nee, geen lintje, wel een lege portemonee.....
 
Matrixx @ the park :rocker:

wel bijna hele week geweest ja :D

en paar keer de lopers kunnen uitzwaaien ook :p maffe mensen, 50 km achter een stukje pijnenburg aanlopen
 
Snap die wandelaars ook niet, je kunt toch net zo goed die route met de auto rijden... Kun je erna weer de stad in om te feesten.
 
[ :p maffe mensen, 50 km achter een stukje pijnenburg aanlopen[/QUOTE]

whhahwhahwhhwwhahahwhahhw die is wel ehct passend ja

woon naast nijmege dus ik ben er ook de heele week geweest alleen dan bij de valkof

@ ts
van hartelijk gefeliciteert moge je nog veele ninja sterren krijgen
 
Ik heb hem al eens gelopen (1991), hoeft niet zonodig een tweede keer.. alle die slome wandelaars die de hele dag voor mijn poten lopen zijn veel te vermoeiend. Ik vind het al vermoeiend als die ****ing toeristen op de markt mijn weg blokkeren omdat ze een foto van een kerk willen maken, laat staan dat ik dat 200 kilometer achter elkaar wil.

beetje voedende handcreme schijnt trouwens wel goed te helpen tegen een vierdaagsekruis.
 
beetje voedende handcreme schijnt trouwens wel goed te helpen tegen een vierdaagsekruis.

LoL ook wel een wandel-aars genoemd. Ja dat probleem is me bekend, dit jaar geen last van. Dat is dan weer fijn aan dat "koude"weer. Je hele zaak aan de onderkant insmeren met Sudocreme ( normaal voor voor geïrriteerde babybillen) doet het daar heel goed tegen en anders uierzalf ook. (voor niet lopers, stel je een schaafplek voor zoals een kind die weer eens op zijn knie valt maar dan op je scrotum of billen) Daarom snap ik die campagne rondom die 4d ook niet ivm SOA's, de meeste wandelaars moeten daar niet aan denken onder het lopen. :eek::p

Ja je moet wel kunnen tegen duizenden wandelaars die je de hele dag voor de voeten lopen maar dat maakt het ook wel weer zo leuk. Lopend een rechte weg kilometers kunnen kijken zonder een medewandelaar is ook niet alles.

wazzup, kan ik me voorstellen, ik denk ook geen eeuwige nijmegse 4D loper te blijven, al is het maar omdat er in de EU nog vele andere zijn. Bovendien vind ik 1-daagse tochten zoals een Kennedymars (80 km in 20 uur of een dodentocht [Link niet meer beschikbaar] 100km in 24 uur fijner dan 4 dagen je energie niveau doseren) Nu dus ff rust tot 08-08-08 en dan van vrijdag 21.00 t/m zaterdag 21.00 aan de volgende uitdaging van 100km.
 
Back
Naar boven