Fitness Seller

Vieze voyeur in dames-plee

Bezoekers in dit topic

Socrates zei:
Effe offtopic...

He Boogmans..heb je mijn shakie al geprobeert?
was dat serieus? tonijn en melk ???
heb nu geen melk hier, wel karnemelk (en tonijn dus).
Zal ik het er op wagen wijze man?
 
boogie zei:
was dat serieus? tonijn en melk ???
heb nu geen melk hier, wel karnemelk (en tonijn dus).
Zal ik het er op wagen wijze man?

LOL...was idd niet serieus.. was benieuwd of je erin was getrapt :D

Maar tonijn met karnemelk zal wel een lekkere shakie maken :D
 
dikke anus! als je nu gezegd had dat het goed te doen was had ik het gedaan, zo erg vetrouw ik jou. Nou echt niet meer hè. Ik ben er kapot van.
 
Waarom zou tonijn met melk niet lukken... Ik spoel m'n tonijn vaak door met melk, is goed te doen.

Ow en als ik zo'n hoofd uit m'n wc-pot zie komen, krijgt die kerel een wc-borstel in z'n ene oog, en m'n lul in het andere.
 
ik heb jouw lul al eens in mn oog gehad, weet je dat nog Samu? Goede ouwe tijd.
 
boogie zei:
dikke anus! als je nu gezegd had dat het goed te doen was had ik het gedaan, zo erg vetrouw ik jou. Nou echt niet meer hè. Ik ben er kapot van.

Ik hoop dat dit grapje van mij geen deukje in onze relatie heeft gedeukt zeg maar.... Ik vind je nog steeds heel erg lief hoor en het was niet mijn bedoeling om je communistische zieltje te kwetsen :D :D :kiss:
 
3 maand + onbepaalde tijd werken in een Siberisch strafkamp zal je leren, kapitalistische hond
 
Samu zei:
Waarom zou tonijn met melk niet lukken... Ik spoel m'n tonijn vaak door met melk, is goed te doen.

Ow en als ik zo'n hoofd uit m'n wc-pot zie komen, krijgt die kerel een wc-borstel in z'n ene oog, en m'n lul in het andere.

kerel wat voor een monsterlijke lul heb jij dan?

hehe ik zou denk ik asperges gaan eten en de volgende dag terug om zn kop onder te pissen :P
 
boogie zei:
3 maand + onbepaalde tijd werken in een Siberisch strafkamp zal je leren, kapitalistische hond

Om jouw vertrouwen terug te winnen doe ik alles......
 
boogie zei:
ik heb jouw lul al eens in mn oog gehad, weet je dat nog Samu? Goede ouwe tijd.
Ja heerlijk man, je oogbal plopte zo tegen je achterhoofd.
builderB zei:
kerel wat voor een monsterlijke lul heb jij dan?
Ask boogie.
 
there are some sick ****ers in the world...wie gaat er nu zo naar konten kijken??? meld je aan op dbb en kijk naar Rebels posts!! :D
 
Stixxx zei:
there are some sick ****ers in the world...wie gaat er nu zo naar konten kijken??? meld je aan op dbb en kijk naar Rebels posts!! :D

Konten?? ???

k*tjes van 14jarige meisjes :cool:
 
Misschien zat er 1 van de dames aan de warme spetter poep, heeft ie allemaal warme diarree in z'n face :cool:
 
weet je wat dat meisje had moeten doen:


Zal ik jouw eens even in je bek scheiten of heb je al poep, poep in je hoofd

:rolleyes:
 
Back
Naar boven