AndroidHealthClinic

Vieze voyeur in dames-plee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Socrates

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2004
Berichten
3.478
Waardering
0
"Een 45-jarige man uit New Hampshire is gearresteerd nadat hij werd opgeduikeld in het afvalreservoir van een dames-wc.

Gary Moody was onder de plee gekropen, van waaruit hij een duidelijk zicht had op de derrières die boven hem op de pot gingen zitten. Een 14-jarig meisje dat vanuit de wc een raar geluid hoorde, schrok zich te pletter toen ze in de plee het hoofd van een man zag.

De viezerik werd vervolgens door de politie uit de stortbak gehaald."Het is een vreselijk onaangename omgeving. We moesten hem volkomen ontsmetten", aldus de plaatselijke hoofdcommissaris."

Ik zie het al helemaal voor me.... zit je lekker te bouten hoor je geluid uit de wc pot komen zie je oppeens een hoofd....hahahahahahaha... schrik jeje toch helelemaal de tering :D
 
Wat zijn er toch zieke mensen in deze wereld zeg. :p
 
...
 
Laatst bewerkt:
hahaha die kerel heeft zeker ja gestemd in mijn poll :roflol:
 
Man-Mountain zei:
hahaha die kerel heeft zeker ja gestemd in mijn poll :roflol:

Hehe, Jopie?! :D


Enniewee, toch maar naar 't Gare Hanenhok wmb. :)
 
dus hij kreeg alles op z'n kop? loll
 
Nasty mind, weer iemand die klaar is voor het gesticht. Ze gaan hard tegenwoordig...
 
hahaha sick bastard :D
 
Wat een freak zeg, wel een mooi verhaal voor hem om in de gevangenis uit te leggen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Socrates zei:
"Een 45-jarige man uit New Hampshire is gearresteerd nadat hij werd opgeduikeld in het afvalreservoir van een dames-wc.

Gary Moody was onder de plee gekropen, van waaruit hij een duidelijk zicht had op de derrières die boven hem op de pot gingen zitten. Een 14-jarig meisje dat vanuit de wc een raar geluid hoorde, schrok zich te pletter toen ze in de plee het hoofd van een man zag.

De viezerik werd vervolgens door de politie uit de stortbak gehaald."Het is een vreselijk onaangename omgeving. We moesten hem volkomen ontsmetten", aldus de plaatselijke hoofdcommissaris."

Ik zie het al helemaal voor me.... zit je lekker te bouten hoor je geluid uit de wc pot komen zie je oppeens een hoofd....hahahahahahaha... schrik jeje toch helelemaal de tering :D


:toilet:
 
zieke mensen in deze wereld
 
Misschien was het wel heel gezellig daar, niet meteen met mening klaarstaan.
 
Doet me denken aan de film Schindlers List. Als die jongentjes zich verstoppen in de stront.
 
Dit WC Ninja verhaal klinkt als bullshit.






Jaja ik ben een komedie genie.
 
Jay Impol zei:
lijkt me een hoax, hoe kan je nou in een wc pot zitten

Waar ben jij al die tijd geweest trouwens? Je bent er wel snel bij om het verhaal naar het land der fabelen te sturen... ik weet het niet..ik vind het een beetje opvallend :





J/k bro :D :D
 
Ik heb mijn twijfels bij het verhaal...
 
Back
Naar boven