AndroidHealthClinic

vieze vuile flikker die je daar bent!!!, Pak een dildo en steek dat in uw gat vuile f

Bezoekers in dit topic

hahaha ik hou nog steeds van je lieverd. xxx Big Steve



:D dit vindt ik ook iets wat ver gaan. big Steve we gaan achterhalen wie er onder jouw naam post bro!!! :D:D:D:D:D
 
Originally posted by DJNRG83
Aan de zinsopbouw te zien is het een belg.

Hmmm.. Met een heel klein beetje moeite kan een Nederlander zich kenbaar maken als Belg hoor..

Moet je niet op voortbouwen,
 
Originally posted by Bracke


Hmmm.. Met een heel klein beetje moeite kan een Nederlander zich kenbaar maken als Belg hoor..

Moet je niet op voortbouwen,

je gaat zo in de verdediging Bracke...?

:tong:


maar ik vind dat als er te ver word gegaan de mods toch even mogen chekken wie die karma stuurde en de persoon in kwestie een waarschuwing moeten geven.
 
Originally posted by Bodyman
hahaha ik hou nog steeds van je lieverd. xxx Big Steve



:D dit vindt ik ook iets wat ver gaan. big Steve we gaan achterhalen wie er onder jouw naam post bro!!! :D:D:D:D:D

Wat een rotstreek :D:D :D ;)
 
Wat een triest figuur moet die karma gegeven hebben zeg...
 
Twas idd een belg denk ik, een nederlander zou dit helemaal anders formuleren
 
Originally posted by Bracke


Hmmm.. Met een heel klein beetje moeite kan een Nederlander zich kenbaar maken als Belg hoor..

Moet je niet op voortbouwen,


Nou, daar hoef ik helemaal geen moeite voor te doen, hoor!
Je moet gewoon effe een knoppie omdraaien, snappie?
 
Maar ik krijg ook zulke teksten. Ik moet een dildo in mijn achterste steken omdat ik een vieze homo zou zijn volgens die gozer. Het is duidelijk een Belg.... Spike?? Als alleen ik en bodyman deze beledigingen gehad hebben zou hij het best kunnen zijn, want in het verleden hebben ik en bodyman met hem vaak meningsverschillen gehad.
Ikzelf ben niet kwaad op Spike en heb respect voor andere meningen, maar wie weet denkt hij er anders over...:(
 
Het zal in elk geval om een afwezige meber gaan.. Iemand die niet veel op het forum komt, maar sporadisch aanwezig is.. Misschien ook wel een nieuwe member, maar dat is helemaal niet zeker.

Waarom?

Wel, als je de kwestie "Frenkpie" hebt meegemaakt, dan weet je al wat meer over de anonimiteit van karmaposting.. Wie is er dan nog zo dom om ziets te posten? Zeker geen gerespecteerde member, of het moet dan een hele domme zijn.. Of een oudere van boven de 70 met altzheimer..:rolleyes:
 
Ik hoop dat het dezelfde persoon is als de "van Vieren" neg karma bullshit. Dan kan ie meteen gebanned worden en zijn we weer van dit trieste gedoe af... voorlopig :)
 
Originally posted by FraGGo
Ik hoop dat het dezelfde persoon is als de "van Vieren" neg karma bullshit. :)


onmogelijk want de van vieren negatieve karma was ik (oli = olivier = vieren)
Maar van die dildo kreeg ik zelf ook toegestuurd en zoals je weet is karma struren naar jezelf niet mogelijk...
 
Originally posted by Oom Oli



onmogelijk want de van vieren negatieve karma was ik (oli = olivier = vieren)
Maar van die dildo kreeg ik zelf ook toegestuurd en zoals je weet is karma struren naar jezelf niet mogelijk...

Ah juist ja:rolleyes: En hoe weten wij met zekerheid dat jij zo'n post hebt aangekregen?

Weet je ik begin serieuze twijfels te krijgen aan de waarheid achter dit zaakje.. Deze thread staat nog steeds in de gare hanen sectie, volgens mij probeert er iemand ons een loer te draaien, laat je dus niet te snel vangen :D
 
Originally posted by Bracke


Ah juist ja:rolleyes: En hoe weten wij met zekerheid dat jij zo'n post hebt aangekregen?

Weet je ik begin serieuze twijfels te krijgen aan de waarheid achter dit zaakje.. Deze thread staat nog steeds in de gare hanen sectie, volgens mij probeert er iemand ons een loer te draaien, laat je dus niet te snel vangen :D

Bracke z'n euro is gevallen...

:D
 
hehehe idd :D
je hebt trouwens wel moeite gedaan voor dat plaatje man, had je nix beters te doen? :)
 
Het is echt hoor maar vanwege de scheldwoorden is het hier geplaatst maar het is 100% not fake ander kijkt een mod dat even na
 
vieze vuile flikker die...
Yesterday 08:38 AM nicht, dit was weer een nieuwe/ En spike ben jij het???
 
Ik zou wel eens eens een screenshot willen zien van je karma's, daar staat het tijdstip bij...

:D
 
New Private Messages View All Private Messages

There are no new private messages since your last visit.


Subscribed Forums
You are not subscribed to any forums at the moment.


Subscribed Threads View All Subscribed Threads

Thread Thread Starter Replies Views Last Post
Riddle me this..... ( 1 2 3 4 ... Last page )
Reply | Unsubscribe dandyman 306 2020 Today 11:27 AM
by CrocoDillon

vieze vuile flikker die je daar bent!!!, Pak een dildo en steek dat in uw gat vuile f ( 1 2 3 )
Reply | Unsubscribe Bodyman 37 292 Today 10:04 AM
by bart82

Show threads from last day last 2 days last 5 days last 10 days last 20 days last 30 days last 45 days last 60 days last 75 days last 100 days the last year the beginning



Laatste Karma Ontvangen -100 punten in totaal
Thread Commentaar
vieze vuile flikker die...
Yesterday 01:09 PM ik heb kunnen bewijzen dat Spike die anonieme beledigingen gestuurd heeft!!!!!!!!!! :-)
vieze vuile flikker die...
Yesterday 08:38 AM nicht
vieze vuile flikker die...
Yesterday 12:57 PM hahaha ik hou nog steeds van je lieverd. xxx Big Steve
vieze vuile flikker die...
Yesterday 08:38 AM ah mij gaan verraden..vuile fag!!!
Zijn hier homo's die zi...
25-05-2003 06:22 PM Pak een dildo en steek dat in uw gat vuile fag!!!
 
Kan iemand mij misschien vertellen wie deze persoon in kwestie is?
Ben ik opzich wel nieuwsgierig naar geworden?


En Spike ben jij het nu wel of niet?
 
Back
Naar boven