Fitness Seller

vieze vuile flikker die je daar bent!!!, Pak een dildo en steek dat in uw gat vuile f (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Kan degene die dit bij mijn karma heeft gezet even zijn naam er voortaan bijzetten want op deze manier kom je over als een laffe hond. Kijk dat jij diep in je hart een echte nicht bent vindt ik ok en dat je er niet tegen kunt dat ik op een board doe alsof kun je normaal zeggen maar op deze manier......
 
Originally posted by Bodyman
Kan degene die dit bij mijn karma heeft gezet even zijn naam er voortaan bijzetten want op deze manier kom je over als een laffe hond. Kijk dat jij diep in je hart een echte nicht bent vindt ik ok en dat je er niet tegen kunt dat ik op een board doe alsof kun je normaal zeggen maar op deze manier......

Kijk zo'n teksten bij een neg karma is dus ook bullshit!

vind dat ze'm moeten natrekken en de zender een 1e waarschuwing geven, eventueel privé maar dit kan niet!

:mad:
 
aaaaaah Aanvalluh! Als we er achter komen wie het heeft gedaan . Dan Skoppen we je kopf eraf! Wij gaan het eten als ontbijt :D
 
Waar moet het hee hier. de een wordt valselijk beschuldigd van pedofilie:( en Body krijgt deze karma. zou me niets verwonderen als t een en dezelfde persoon is;)
 
had ik bij t posten nog niet gezien..maarre had jij dat dan bij mij geflikt?:D
 
1 woord:

triest!
 
Als die woede nu eens afgereageerd werd in de gym zou de wereld een betere plaats zijn, met meer grote mensen :)
 
Aan de zinsopbouw te zien is het een belg.
 
Vraag je er niet beetje om? :D

Op de vraag wie kan zichzelf palen:

Originally posted by Bodyman
Ik kan het ook niet denk ik maar buiten dat ben ik van dat homo zijn afgestapt

en
op de vraag wie kan zichzelf zuigen:

Originally posted by Bodyman
ik kan het wel en doe het dan ook zeer regelmatig
 
oh oh ... Nou heb je de poppen aan het dansen :D:D:D:D
 
Originally posted by StillStrong
Vraag je er niet beetje om? :D

Op de vraag wie kan zichzelf palen:



en
op de vraag wie kan zichzelf zuigen:


Dus als je dat soort antwoorden geeft ga je iemand maar uitschelden, als dat op die manier goed te praten is wil ik jullie allen vragen om iedereen die een dolletje maakt helemaal verrot te schelden
 
ah mij gaan verraden..vuile fag!!!/ Deze kwam daar nog even bij hij weet niet van stoppen!!!
 
Zie het als fanmail :) Jammer dat je niet direct naar hem kan reageren, vind ze altijd wel leuk die sukkels die totaal doordraaien over iets wat op het (anonieme) internet word geplaatst.

Zelf als moderator op een beleggingsforum tot 4 keer met de dood bedreigd, moest er in alle gevallen altijd wel om lachen. Die lui maken zich totaal druk om niks, leukste is dan nog om ze een beetje te voeren.
 
wtf is dit weer voor bullsh*t
 
It wasn't me .... :dunno:
 
zielig en onsportief dat is het gewoon.
 
Back
Naar boven