XXL Nutrition

Vikings Brutal tireflip

Bezoekers in dit topic

ik vond het filmpje van een benchwedstrijd waar hij met z'n knikker tegen de bar bamt en dan toch gewoon gaat pressen nog bammer!:D

nog feiten:
- was op een bepaald moment zo ziek aan het highlandgamen dat hij af en toe ging sterven in de struiken, de vikingzwanedans! en wij ons maar afvragen of hij er deze keer zou blijven liggen of toch terug komen gooien
- had zo'n biceps dat hij de stone nooit in de nek kon leggen
- gooide met rechts bijna even hoog als links
- was ooit eens zo verkrampt na een training dat hij niet kon betalen in een warenhuis (of dat het toch ook lang duurde)
 
Er is toch ook nog dat filmpje van die bench westrijd bij Jules? 220 bench toen dacht ik.
 
Lang niet meer gezien in de gym, train je nog weleens?
 
Haha ben met het eens gaan trainen bij Stahmixxson.. Was relaxte autorit

Als je hem zag bewegen leek het wel of hij een Squatsuit en Benchshirt tegelijkertijd aanhad
 
Die 220 was nog bij Joels hardcore gym (jammer genoeg moeten opdoeken later) in Osdorp, Tmosje er nog bij, good times!
 
Aaahwww, ik schiet gewoon even vol. Leuk om te zien dat ik nog niet vergeten ben.

Misschien even een kleine update voor de mensen die dachten dat ik inmiddels dood en begraven was. Helaas heb ik al een klein half jaar niet meer getraind door omstandigheden en eet ik als een klein schoolmeisje. Toch blijf ik ondanks alles mooi op gewicht (117kg schoon aan de haak, lang leve de trage stofwisseling) wat eigenlijk niets is vergeleken bij mijn toptijd maar ach.... Trainen zit er voorlopig nog even niet in omdat ik het te druk heb met werk, studie en klussen/verhuizen van mensen in mijn omgeving.
Ik mis het trainen zeker en ik ga ook wel weer beginnen maar wanneer weet ik nog niet want voorlopig ga ik donderdag weer met een nieuwe cursus beginnen.

En inderdaad voor de oplettende forumgangers onder jullie, ik volg jullie prestaties nog steeds als ik tussendoor even tijd over heb.

So remember....Viking is watching you! (and kills a little kitten if you don't do your squats)
 
steeds als ik tussendoor even tijd over heb.

So remember....Viking is watching you! (and rapes a little boy if you don't do your squats)

I knew it!!! :eek:
 
Yes i do, my little big chubby friend! ;)

On a serious note: relaxed dat je meer kennis aan het vergaren bent! Carrière switch of verdieping?
 
Yes i do, my little big chubby friend! ;)

On a serious note: relaxed dat je meer kennis aan het vergaren bent! Carrière switch of verdieping?

Ben mijn kennis aan het uitbreiden eigenlijk omdat het nodig is door veranderingen in mijn vakgebied. Ik ga nu met een cursus Revit (3D-modeling in het kort) beginnen.

Hoe is het met jouw studie eigenlijk?
 
Zonde dat je niet traint uiteraard, maar wel gaaf dat je zo je ei kwijt kan in die 3d-modellering shizzle die je je eigen aan het maken bent. Je leek toen je daar mee begon al een klein vikinkje met een nieuwe lollie, maar dat is dus nog steeds zo? :)
 
:roflol: at klein vikinkje met een nieuwe lollie

At Jacco: ja gaat er goed tot nu toe, heb het idee dat ik eindelijk heb gevonden wat ik echt leuk vind. Als het zo doorgaat heb ik in het eerste jaar mijn P dus :D
 
Zonde dat je niet traint uiteraard, maar wel gaaf dat je zo je ei kwijt kan in die 3d-modellering shizzle die je je eigen aan het maken bent. Je leek toen je daar mee begon al een klein vikinkje met een nieuwe lollie, maar dat is dus nog steeds zo? :)

Yup, en toen was het nog het gewone 3D tekenen maar nu moet ik eigenlijk gaan bouwen in 3D waarbij je ook materiaaleigenschappen aan de bouwelementen meegeeft waardoor er ook een directe link ontstaat naar het rekenmodel. Heavy poep dus. :bierbang: (Ja, ik besef me dat ik een nerd ben)

:roflol: at klein vikinkje met een nieuwe lollie

At Jacco: ja gaat er goed tot nu toe, heb het idee dat ik eindelijk heb gevonden wat ik echt leuk vind. Als het zo doorgaat heb ik in het eerste jaar mijn P dus :D

Goed bezig dan! Bij mij heeft het heel wat meer jaartjes gekost voordat ik echt wist wat ik wilde.
 
klinkt goed kerel, kunnen we niet eens samen een projectje doen ?
 
Een zandkasteel
 
Hehe 'bimmen' is the shit tegenwoordig, ook bij ons al 4 modelleurs in vaste dienst die niets anders doen. Goeie ontwikkeling wat mij betreft! Mooi om te zien dat er ook constructeurs mee aan de gang gaan.

Al Lean ook? :D
 
Back
Naar boven