XXL Nutrition

Serie: Vikings

Bezoekers in dit topic

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Foto Contest x2
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
11.291
Waardering
6.037
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
http://www.youtube.com/watch?v=KlmSiRJZEco

Een nieuwe serie van HBO! Kwam m afgelopen weekend tegen, en heb nu twee afleveringen gezien, moet zeggen dat het volgens mij best wel wat kan worden..! (hoop ik iig, aangezien spartacus ten einde loopt, cry evertim)
Voor mensen met tijd om handen of zin hebben een nieuwe serie te volgen, maybe een aanrader.
-
 
Laatst bewerkt:
deed me denken aan braveheart (kwa looks) en dit lijkt me inderdaad een erg vette serie! ik ben IN.

hij staat op kat.ph als mensen hem willen checken.
 
Lijkt mij inderdaad ook wel mooi te worden ja. Heb er niet het gevoel bij dat het helemaal geweldig zal zijn zoals bv game of thrones, maar wel aardig om te volgen.
 
wat is cry evertim
 
wat is cry evertim

tumblr_lypalrziUP1qma8h6.png


OT: In. Lijkt me wel lekker, Vikings zijn altijd vet :)
 
ep2 is er al met nlsubs:) ,vanavond effe kijken.
 
Vergeet niet dat het maar een 9 delige serie is dus.
 
Het wordt wel weer eens tijd voor een misdaadserie van HBO... ipv die medieval shit...
 
Mooi lied gebruikt in de prev.
Sws dat ik dit ga volgen!
 
lijkt me vette serie, snel kijken
 
nice dit ga ik thuis is downloaden, als het maar de helft zo tof is als dat ik het verwacht dan is dit de serie van het jaar.
 
ik had dit topic 2 dagen eerder gemaakt en niemand geeft een **** :(
 
ik had dit topic 2 dagen eerder gemaakt en niemand geeft een **** :(

Sorry man had ik niet gezien.
Let my aesthetics comfort you.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 21:14 ----------

Het wordt wel weer eens tijd voor een misdaadserie van HBO... ipv die medieval shit...

Ga banshee kijken. Ze ker aanrader.
 
Sorry man had ik niet gezien.
Let my aesthetics comfort you.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 21:14 ----------



Ga banshee kijken. Ze ker aanrader.

bedankt ik vind dat je idd wel aesthetics hebt (nohomobro) en dat comfortabiliseert me wel


wut
 
ik weet niet waar je haalt dat Vikings van HBO is maar tis iig echt da shit, kan niet wachten op meer afleveringen
 
ik weet niet waar je haalt dat Vikings van HBO is maar tis iig echt da shit, kan niet wachten op meer afleveringen

Morgen aflevering 5, aflevering 4 is al vertaald en te downloaden
 
Zostraks pas 4 gezien, en begin het nu wel vet te vinden. In het begin vond ik het nog maar matigjes
 
Back
Naar boven