AndroidHealthClinic

Serie: Vikings

Bezoekers in dit topic

Ragnar heeft waarschijnlijk gewoon even een tijdje nodig gehad om af te kicken:o
 
Waarom is die Ivar ook alweer verlamd?
 
Niet verlamd, geboren met onderontwikkelde benen.

Je bedoelt benen zonder botten... Epic wel hoe ze dat kind dan Ivar The Boneless noemen :roflol:

Mooie serie! Ik weet even niet meer waar we zijn, ergens seizoen 2 of 3.
 
Waarom is die Ivar ook alweer verlamd?

Omdat Ragnar zo nodig Aslaug moest doen direct nadat hij terug was van zijn raids, terwijl ze nog zo duidelijk had gezegd "vergrijp je niet in de eerste drie dagen aan mij, anders baar ik je een monster".

Anyways, ik had gehoopt dat het baren van een monster haar dood betekende.. maar helaas :( Ik hoop nog steeds dat Ragnar en Lagertha weer bij elkaar komen.
 
Nog mensen die het volgen?
 
Nog mensen die het volgen?

Yep, onlangs terug begonnen vanaf seizoen 1, nu bezig aan seizoen 3 (alle 3 al gezien maar blijft goed) en ondertussen neemt seizoen 4 op.
 
Ragnar Lolbroek
 
Wie is die dude zonder oog, in S04E16? Bedoel niet de 'Ziener'

Ik ben bij! Om op je vraag terug te komen...:dunno: Kan me niet herinneren hem eerder in de serie gezien te hebben. Wilde gok.. Boodschappen jongen van de gods.
 
Ik ben bij! Om op je vraag terug te komen...:dunno: Kan me niet herinneren hem eerder in de serie gezien te hebben. Wilde gok.. Boodschappen jongen van de gods.
Odin zelf:D. Kwam in s1 kort voor, staat in die link die ik hiervoor had geplaatst.
 
Back
Naar boven