XXL Nutrition

Vin Diesel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
2.202
Waardering
0
Ik wist niet zo goed waar ik dit moest posten, dus ik doe het maar hier. Het is niet mijn foto maar van die gast in Triple X, denken jullie dat hij natural is? Hoeveel schatten jullie zijn bodyfat ? ik denk 12-13% ?

Hier zijn wat foto's

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ziet er natural uit, als hij niet natural zou zijn dan heeft de kuur niet veel opgebracht..
 
Heeft een goede fysiek. Ben benieuwd op welke manier een acteur naar een film toe traint. Je ziet vaak dat sommige acteurs in een film een gespierd lichaam hebben, en de volgende film zien ze er skinny uit. Doen ze dan een kuurtje voor de film ofzo?
 
Weinig tijd meestal...acteurs hebben het druk :P

de rede waarom ik het vraag is dat ik veel op hem lijk :P alleen mijn lichaam is een stuk minder gespierd..

en volgens mij scheert hij zijn armen ook :P hiet ziet er helemaal glad uit.
 
Laatst bewerkt:
Post eens wat foto's, dan kunnen we vergelijken
 
Heb helaas geen webcam of een scanner :(
 
hij kuurt, admin.

Heb het al vaker gehoord op de amerikaanse boards.
 
Tuurlijk kuurt ie... hij is wel lekker geblokt.
Trouwens, in XXX had ie wel wat meer dan 12%, in 1 scene had ie een vette hangbuik. Vond hem wel cool in 'The Fast And The Furious', zalige film! Chicks, snelle auto's en wannabee BB'ers - wat moet je nog meer hebben?! :D
 
mja hij is maar 90 kilo... zijn borst gaat goed over naar zijn armen vind ik.

Ilya op welke boards heb je dat dan gehoord?
 
Laatst bewerkt:
Meerendeel van de gespierde acteurs kuren. Je ziet hoevee tijd en moeite het kost een goed fysiek te vormen, daar hebben de meeste geen tijd voor en ddus grijpen ze snel naar middelen....

Kijk naar van damme, ik zag een interview en daarin stelde die helemaal niks voor. twee maanden later in een film is die ineens groot en droog..
 
Maar je kan dus wel net als Vin Diesel worden zonder te kuren? vooral dat stukje bij zijn boven borst?
 
Originally posted by Vinny
Maar je kan dus wel net als Vin Diesel worden zonder te kuren? vooral dat stukje bij zijn boven borst?

Ja tuurlijk gewoon banken en schuin banken komt 't helemaal goed.
 
Moet me alleen nog kaal scheren lol
 
Hij is wel kalend he :D
 
hm als die kuurt dan is het wel dom, dat haal je natuurlijk gemakklijk naturel.
 
Originally posted by admin
hm als die kuurt dan is het wel dom, dat haal je natuurlijk gemakklijk naturel.

ja als je er wat voor doet haal je dat makkelijk ..

maar wat zou jij doen als je en filmster was die toch genoeg geld te besteden heeft...

En die er de tijd niet voorheeft om altijd goed te trainen en te eten..

Dan zou jij ook een spuitje laten zetten d8 ik zo..

zeker als ze je voor een film over een paar maanden tig kilo zwaarder willen zien..

Zo is die wereld nou eenmaal..
red je dat niet dan hebben ze er wel een ander voor
 
Bovendien kunnen ze de beste medici betalen voor controles en hun spullen.. voor 60.000.000 zet ik ook wel een spuit in me reet..
 
ja ik bedoel maar..


ze kunnen dus gewoon het allerbeste spul krijgen en dan onder doktersbegeleiding..

nou ehm tsja dan groei je wel hoor.. :D
 
god, vinny, ik heb geen idee meer, ik lees zoveel boards en het is al een hele tijd geleden. (toen the fast and the furious net uit was)
 
Originally posted by Vinny
mja hij is maar 90 kilo... zijn borst gaat goed over naar zijn armen vind ik.

Ilya op welke boards heb je dat dan gehoord?

komt volgens mij ook door zijn trapezius spieren..
zijn wel mooi vind ik... :)
 
Back
Naar boven