Fitness Seller

Vin Diesel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by nilsjei1234


ja als je er wat voor doet haal je dat makkelijk ..

maar wat zou jij doen als je en filmster was die toch genoeg geld te besteden heeft...

En die er de tijd niet voorheeft om altijd goed te trainen en te eten..

Dan zou jij ook een spuitje laten zetten d8 ik zo..

Als ik genoeg geld zou hebben ie filmster ed. zou ik zeker intensief blijven trainen en niet enkel stomweg een spuit in me reet duwen.
 
Originally posted by Vinny
mja hij is maar 90 kilo... zijn borst gaat goed over naar zijn armen vind ik.

Ilya op welke boards heb je dat dan gehoord?

90 kg ? hij ziet er wel wat zwaarder uit.
Hoe groot is ie dan?
 
ongeveer 180
200 pounds
 
ik dacht dat je als acteur wel je private gym kunt hebben en een prive instructeur/ spotter.
Arnold traint ook terwijl ie op de filmset is.. en als hij pas laat in de nacht klaar is met filmen dan traint ie alsnog.. ook al is het laat.
En als Vin kuurt.. moet ie helemaal zelf weten. Waarom niet, alleen voor het principe dat je het ook wel natural kunt halen? Veel minder mensen tegenwoordig, vinden het nog een eer om natural groot te worden.
 
Mee eens Eref, ik denk dat veel mensen in die wereld voor snel resultaat gaan. Kijk naar Wil Smith in Ali. Die gozer was eerst zo'n lange slungel, en heeft nu toch een redelijke body gekweekt, in volgens mij erg korte tijd.
 
op dezelfde site dat ik dat over Vin las, las ik over Will zijn kuur dat hij tussentijds een blackout kreeg en weggedragen moest worden (ambulance etc) was iets met zijn nieren ofzo.

Hoe weten ze dat op dat board ?

die gozer die dat vertelde zei dat zijn vader erbij was (journalist). Ik geloof het wel.
 
Originally posted by Jefro
Mee eens Eref, ik denk dat veel mensen in die wereld voor snel resultaat gaan. Kijk naar Wil Smith in Ali. Die gozer was eerst zo'n lange slungel, en heeft nu toch een redelijke body gekweekt, in volgens mij erg korte tijd.

no man, niet in korte tijd!

Kijk goed naar bv The Fresh Prince of Bell Air, dat werd opgenomen omstreeks 1993/94 d8 ik, toen was ie ook al redelijk gespierd hoor. Hij is lang maar hij is ook gespierd en is dit al een hele lange tijd; daarom denk ik dat ie zijn huidige fysiek ook wel natural bereikt zou kunnen hebben.
Maar het is natuurlijk wel een acteur met weinig tijd en hij moet er altijd goed uit zien, dus een kuur zou wel kunnen ja maar natural ook denk ik hoor, hij traint al heel lang...
 
Voor ali moet die iets van 16 kg spiermassa aankomen, en dat in een half jaar - drie kwart jaar.. heeft die verteld bij operah toen..
 
Will Smith heeft ook wel 9 maand niets anders gedaan dan met personal trainers 's morgens gaan lopen, 's namiddags boxlesses en 's avonds gewichttraining en zich deftig volgevreten (elke 2 uur). (gezien in een interview met hem zelf over de film)
Als je dan een beetje aanleg hebt en ev. wat prohormonen kan je wel best 16kg. aankomen. Op 9 maand kom je anders met een deftige kuur en niets anders te doen dan vreten en trainen echt wel meer aan...
 
Edward Norton in 'American History X' ook heel wel aardig gespierd dacht ik zo. Op Ergo stond het, en heb het ook in een blad over hollywood gelezen dat toch wel aardig wat acteurs een kuurtje nemen voor bepaalde rollen. En misschien had Vin Diesel inderdaad natural kunnen bereiken, maar dan was ie een stuk langer bezig geweest, en had ie waarschijnlijk een stuk strikter moeten leven. En de beste man is wel acteur. veel reizen e.d.

En trouwens, stel hij was natural geweest, de kijkers zullen toch altijd wel denken dat ie spuit, en dat boeit ze ook geen flikker.
 
O.K., maar hij zal in die 9 mnd toch wel meer werk gehad hebben. Hij brengt ook nog steeds muziek uit. Ik denk wel dat je in 9 mnd best veel kan bereiken met profesionele begeleiding. Het is toch moeilijk. Kijk naar bv Tom Cruise, die heeft in Minority Report super kort haar, en als je de promo intervieuws ziet van dezelfde film is het halflang. Je weet gewoon niet hoeveel tijd tussen die verschillende periodes zitten dat die mannen met films e.d. bezig zijn.
 
Ik denk ook dat je moet kijken hoe groot je wilt worden, neem mij zelf ben nu 72 kilo en train 1 jaar ben 1.87 m. als ik zoals vin wil worden ben ik ik minimaal 5-7 jaar verder.

Als je doel is niet supergroot worden maar zoiets als hem waarom zou je dan niet als je een goede basis gelegd heb, een keer een ''goede'' kuur nemen!
 
Originally posted by soulreaver
Voor ali moet die iets van 16 kg spiermassa aankomen, en dat in een half jaar - drie kwart jaar.. heeft die verteld bij operah toen..
In de film leek ie vooral een stuk vetter en extra vocht...
 
Dat was toch will smith die in ali speelde dat was vin toch niet!!! :eek:
 
nee Juriaan, dat was Vin, hij had gewoon veel bruine schmink op... :D
 
Originally posted by admin

In de film leek ie vooral een stuk vetter en extra vocht...
Tja, kijk, zn doel was ook de fisiek van Ali benaderen, niet eruit zien als een IFBB pro... Het is echt wel opzettelijk zo gedaan, maar desalniettemin had ie flink wat bijgewonnen.
Iemand zn nieuwe videoclip gezien? Hij is wat kleiner (niet zo veel) maar wel een stuk drogen.
 
Hoeveel schatten jullie zijn vet % in de 2e pic? ik denk 12-13%?
 
Moeilijk te zien. Denk dat 12 a 13% wel een goede schatting is.
 
veel boxers zitten ook niet rond een extreem laag vetpercentage.
 
Back
Naar boven