AndroidHealthClinic

Vin Diesel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maar uh...vin doet niet aan boxen?..
 
Hij doelde op will smith die x aantal kilo's aankwam voor ali en dat daar nodige vocht en vet bijzat. de meeste boxers in de zwaardere klasses zijn niet echt droog..
 
kheb ook een zware stem lol :P

"Is he gonna hump my leg?"
 
Originally posted by ErEf
veel boxers zitten ook niet rond een extreem laag vetpercentage.

Boksers moeten ook genoeg koolhydraten hebben voordat ze gaan vechten. En hoe lager ze gaan in hun vetpercentage zal ze alleen maar tegen werken denk ik.

Alleen Tyson is kurkdroog..

Had gelezen dat Tyson al op z'n dertiende al 100 kilo woog en dat gewicht ook al toen drukte.

Trouwens wie heeft die clip van LL Cool J - Luv u better gezien. Daar is hij behoorlijk droog.
 
Originally posted by Kostmand


Trouwens wie heeft die clip van LL Cool J - Luv u better gezien. Daar is hij behoorlijk droog.

:eek: Jaaaa die heb ik gezien, ik kon het eerst niet geloven dat ie zo breed was. Vind zo'n fysiek meer naar de bodybuilding kant op gaan dan zeg maar 'gewoon' een fitness/gespierde fysiek.
 
Tyson kurkdroog?? ik heb tyson wel anders gezien dan kurkdroog. Niet moddervet nee, maar niet kurkdroog.
Wellicht nu wel, want ik heb tyson een tijd niet gezien.

En ll cool j is zeker enorm geworden..
 
toppunt is toch wel charlie sheen in Hot Shots! Part Deux
 
Ja maar het is volgens mij wel bekend dat Charlie (veel) drugs gebruikte, zal me niks verbazen als ie ook wat drugs heeft gebruikt om breed te worden als ie toch al zo focked up bezig was...

L.L. zei trouwens in een interview op MTV dat ie gewoon natural was en heel veel traint...
 
Originally posted by Bouwer
L.L. zei trouwens in een interview op MTV dat ie gewoon natural was en heel veel traint...

Zou best kunnen.
Vroeger was hij ook al heel groot (1988).
Dus je zou kunnen zeggen dat hij nu al iets van 15 jaar traint.
Tegen die tijd zou je op zich zo'n lichaam wel kunnen krijgen als je de juiste gene heb.
 
LL was de reden dat ik ben begonnen in de sportschool in 1988, dus hij was toen al wel indrukwekkend voor mij
 
Originally posted by bestoldschool
LL was de reden dat ik ben begonnen in de sportschool in 1988, dus hij was toen al wel indrukwekkend voor mij

Maar dat heb je meestal wanneer je begint met trainen. Toen ik voor het eerst de sportschool in liep dacht ik ook van veel mensen wat zijn die groot. Maar nu vind ik dat wel meevallen.
 
Dat is waar.
Ik heb die nieuwe clip van LL nog niet gezien maar vond hem tot een jaar geleden wel erg dikjes.

Over Vin Diesel: Ik had ook gelezen dat hij kuurde en van Jean Claude weet ik het zeker.
Zag jaren geleden nog een fotootje van hem in Sport&Fitness (hij deed een concentration curl met een bek van oor tot oor) en allejezus wat was hij dun!!

2 jaar geleden (kerst 2000) was hij hier op het eiland in een discotheek en hij is echt niet groot!!
Alleen zijn armen waren ok, voor de rest een rimpelig, grijs mannetje (beetje zoals ik realiseer ik me nu :( )
 
Originally posted by bestoldschool
Alleen zijn armen waren ok, voor de rest een rimpelig, grijs mannetje (beetje zoals ik realiseer ik me nu :( )

Je lijkt me anders niet bepaald klein
 
hij heeft veel rimpels.....
 
ja die Jean Claude is echt niet veel meer idd. best een oude grijze vent geworden ipv een sportieve knappe man.
 
Back
Naar boven