AndroidHealthClinic

Vind ik leuk?

Bezoekers in dit topic

prosteenstoter

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2010
Berichten
3.492
Waardering
479
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
25%
Beste Mods en forumleden, ik wist niet waar dit te plaatsen dus maar hier...
Is het geen idee een "vind-ik-leuk" butten toe te voegen? Nu, als je het met een post eens bent kun je +1 typen of karma geven, maar je zult de +1 vaak niet typen omdat je het de moeite niet waard vind en naar karma kijkt volgens mij niemand meer...
 
vind ik leuk
 
  • Like
Waarderingen: mat
Op zich vind ik dit wel leuk. Er zijn naar mijn weten veel lezers met een account die nooit iets posten en dus alleen maar mee lezen. Dan kunnen zij toch nog een beetje mee doen ;).

Maar naar mijn weten is Big T geen fb fan :D
 
Laatst bewerkt:
Moest gelijk denken aan Facebook en ben er geen fan van.
 
Dus eigenlijk gewoon een waardering van een post kunnen toevoegen :)
 
ja precies, noem het wat mij betreft eens of oneens, yeah buddy of hell to the no, aaaaight of bullshit, etc.
 
Dus eigenlijk gewoon een waardering van een post kunnen toevoegen :)

Net zoals nu aan een topic ook gedaan kan worden idd is ook een idee! (de 1 tot 5 sterren)
 
Moest gelijk denken aan Facebook en ben er geen fan van.

+

Indien je het nodig vind dat iedereen kan aanschouwen hoe "waardevol" een post wordt geacht, dan moet het aantal keren gegeven karma gewoon openbaar gemaakt worden. Dus dat je 1,2 of 3 blokjes ziet ofzoiets.

Maar een "vind ik leuk" button lijkt me niks.
 
Net zoals nu aan een topic ook gedaan kan worden idd is ook een idee! (de 1 tot 5 sterren)

Dit is er niet meer... het was er eerst nog wel maar deed het niet... daarvoor wel.
 
Lijkt me opzich wel een goed idee om te laten zien dat een post erg gewaardeerd word oid. Ze zijn bezig met dbb 2.0 dus wellicht kan dit toegevoegd worden.
 
Vind ik niet leuk button ook toevoegen dan?
 
Logisch gevolg ja, beetje als op nu.nl etc.
 
Please bring back negative karma




pls
 
facebook-like-icon.png
 
Vind ik leuk! +1
 
zie ik wel zitten
 
Back
Naar boven