MuscleMeat

Vind je bodybuilding leuk?

Vind je bodybuilding leuk?


  • Totaal stemmers
    356

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kies soms. het trainen vind ik geweldig. het op je eten letten minder.
 
Ja,,kvindet enorm leuk,,,,kben niet meer weg te krijgen uit de gym,,,ik denk dat ik stilaan verslaafd raak:rolleyes:
kga er zeker 5 keer in de week heen,,,zo'n twee uur en half per keer. vind het jammer als het rustdag is,,,,zittek al volop af te tellen tot ik weer kan gaan:D

That's the spirit. Maar 2.5 uur in de gym trainen is nergens voor nodig, imo of je bent aan het overtrainen of je traint niet intensief genoeg. Meer dan een uur is ook niet bepaald goed aangezien je dan meer stress-hormonen aamaakt.
 
That's the spirit. Maar 2.5 uur in de gym trainen is nergens voor nodig, imo of je bent aan het overtrainen of je traint niet intensief genoeg. Meer dan een uur is ook niet bepaald goed aangezien je dan meer stress-hormonen aamaakt.

Plus het feit dat je over een te lange periode geen voedsel binnen krijgt.
 
:loopband: Tuurlijk vind ik bodybuilding leuk :lifter:
 
Soms

80% van de tijd vind ik het super.
Maar soms heb je van die dagen dat het gewoon allemaal niet lukt.
Of dat je je voeding niet op orde hebt en je schuldig erdoor voelen.
 
Ik vind het zeker leuk, anders zou ik het niet doen, en dan zou ik het zeker niet al zolang volgehouden hebben.

Maar ik heb d'r natuurlijk zeker wel eens geen zin in om te gaan trainen.
Moe, lui, druk met andere dingen, whatever. Maar dan probeer ik alsnog te gaan en dan ben ik altijd blij dat ik toch ben gegaan, en vind ik het altijd leuk.
 
uhm niet altijd..
als ik een tijdje niet getraind heb..dan wil ik weer graag gaan trainen
maar als ik dan 3 zware sets geb gesquat en ik moet er nog 2 dan vraag ik me wel eens serieus af waar ik mee bezig ben.

aan de andere kant ben ik te verslaafd om te stoppen!
 
Vroeger was ik echt verslaafd, en ik wil ook echt wel iets bereiken in de sport. Als ik daarentegen kijk wat je er wel niet in moet spuiten denk ik dat dat het niet waard is. Een fysiek van Arnold Schwarzenegger is gewoon fantastisch maar ik vind dat het tegenwoordig niet meer mooi is.
 
Ja, na de training altijd een heerlijk gevoel
 
om eerlijk te zijn was ik vroeger veel meer gedreven dan nu. ik doe het, omdat ik puur voor een mooi fysiek ga. het trainen vind ik soms maar k*t. ik ben nu een tijdje bezig met kickboksen en daar haal ik veel meer voldoening uit. daarin kan ik tijdens een training helemaal los gaan!
 
BB vind ik niet echt leuk, PL daarintegen weer wel!

ik hou niet van dieet, cutten en op mijn gewicht letten.
:o:p
 
BB vind ik niet echt leuk, PL daarintegen weer wel!

ik hou niet van dieet, cutten en op mijn gewicht letten.
:o:p

PL is de luie weg zeg maar dan? trouwens zijn ook veel meer die niet echt aan hun voeding dingen en alles er in stouwen en ook best groot worden, en dan wel om hun voeding denken tijdens het cutten.
 
Ja over het algemeen wel. maar soms ook niet..

met namen gezond blijven eten is niet altijd een pretje,, vooral in het weekend niet...
 
Ik vind het trainen zelf bijna altijd wel leuk. Soms wat mindere periodes maar ik laat het nooit helemaal links liggen. De levensstijl bodybuilding doet me niet zoveel meer. De strictheid van dieten, rust en regelmaat is wel stukken minder geworden.
 
heerlijk...kilo's pakken lekker knallen los gaan en ook lachen natuurlijk!!!
 
Ik kies soms. het trainen vind ik geweldig. het op je eten letten minder.

+1!

Mij hoef je niet naar de sportschool te sturen!
Ik ben er nl al;)
Schoon eten is voor mij ook het probleem.
Er zijn periode's dat ik het prima volhoudt en dan komt er opeens weer de klad in......
Dat heb ik dus nooit met trainen!:heart:
 
Heerlijk:d
 
ik zou niet kunnen training zonder er plezier aan te hebben - ja dus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven