XXL Nutrition

Vind je bodybuilding leuk?

Vind je bodybuilding leuk?


  • Totaal stemmers
    356

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
PL is de luie weg zeg maar dan? trouwens zijn ook veel meer die niet echt aan hun voeding dingen en alles er in stouwen en ook best groot worden, en dan wel om hun voeding denken tijdens het cutten.

PL luie weg ... Dat kan je nou niet echt zeggen . De meesten trainen makkelijk meer dan 2 uur en draaien zieke volumes .
 
ja ik train graag
vreet graag , zie me zelf graag zwaarder worden
heb nog lange weg af te leggen,
word nog paar jaar beulen :D
 
Jep, ik vind het super. Vooral omdat het veel discipline vergt en dat ik merk dat ik die mate van discipline reflecteer op andere zaken in mijn leven.

Ik heb ook geleerd om het allemaal niet zo serieus te nemen. Daarom heb ik ook geen lijnvast voedingschema. Ik eet wel zo schoon mogelijk.
 
jep, is meer verslaving geworden ook, met het trainen dan. het scheelt wel dat ik ook erg geïnteresseerd ben in voeding....alleen als ik me fysiek niet goed voel, word ik er wel wanhopig van het trainen
 
Ja zo lang ik resultaat zie kan ik er goed van genieten.
 
**** yeah!
 
Meestal wel, maar heb soms m'n dipjes :D
 
zekersss, na 22/23 jaar trainen nog minstens zo fanatiek als bij de start ergens in de vorige eeuw:eek::D, altijd naturel getraind en het is nog steeds een uitdaging een stukkie vooruitgang hiermee te boeken en leuke dingen te doen met de sport.

Kan er super van genieten lekker rond te hangen in de gym en hoop dat ook nog vele jaren te mogen doen:cool:.
 
ja, anders zou ik het niet doen. :)
 
Haat-liefde verhouding.

De liefde is er net na een workout.

De haat is er omdat ik nooit tevreden ben. Of wanneer ik weer eens niet goed gegeten heb.

Maar stoppen? Never.
 
natuurlijk, als je het niet leuk vind, hou je het niet vol
 
Jah ik vind het leuk en het is een standaard levens gewoonte geworden.
Alles gaat gewoon vanzelf net als opstaan en naar bed gaan
 
normaal zou ik volmondig jaaaaaaaaaa... zeggen.. maar deze week een "klein dipje"... maar kan mij een leven zonder trainen niet voorstellen, mijn humeur hangt er lettelijk van af. Na een goede training is mijn dag helemaal goed..(best zielig eigenlijk)
 
trainen zelf is heerlijk,
ik voel mezelf goed als ik aan de kip/vis/kwark/eieren/shakes zit (herstellende):),
lekker lang slapen is ook heerlijk!, dus, ja! :P

maar tot een bepaald niveau
 
Dat ligt bij mij aan de dag zelf. Soms heb ik er echt zin in en de andere dag krijg ik mezelf met moeite naar de Gym. Heb wel altijd een goed gevoel wanneer ik er weer uit kom. Wat bij mij erg helpt is om vóór het fitnessen wat boekjes of (dutchbodybuilding) fora door te lezen waardoor ik er weer zin in krijg. :P

Wel heb ik een enorme hekel aan cardio, maar sinds ik mijn mp3-speler mee neem is die ergernis al minder geworden.
 
Laatst bewerkt:
Als sport niet.
Als hobby wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven