MuscleMeat

Vind je bodybuilding leuk?

Vind je bodybuilding leuk?


  • Totaal stemmers
    356

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krachttraining blijft gewoon ****ing chill. Natuurlijk doet het terwijl je bezig bent veel pijn en wil je stoppen, maar als je daarna onder de douche staat voel je je awesome. En als chicks je vragen om je shirt omhoog te doen omdat je zo gespierd bent ben je ook blij dat je zo vaak en hard traint :)
 
Krachttraining blijft gewoon ****ing chill. Natuurlijk doet het terwijl je bezig bent veel pijn en wil je stoppen, maar als je daarna onder de douche staat voel je je awesome. En als chicks je vragen om je shirt omhoog te doen omdat je zo gespierd bent ben je ook blij dat je zo vaak en hard traint :)

Ik wil net blijven gaan :D, zeker als ik een uurtje bezig ben, ik moet me soms echt inhouden om niet naar de 2u toe te gaan...

Nu ook weer een lekkere training erop zitten, het blijft toch genieten :D. Zeker ook waar ik nu train, lekker seated MP'en , front squaten , BP'en , overal goed zwaar op gaan terwijl je kerels gewoon een uur biceps ziet trainen :o.
 
Ik vind het wel leuk maar het gaat me wel meer om het resultaat, ik zou het zeker niet doen als er geen voordelen qua uiterlijk aan vastzaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven