XXL Nutrition

Vind je bodybuilding leuk?

Vind je bodybuilding leuk?


  • Totaal stemmers
    356

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik train meer voor de fun en de kracht. Krachttraining vind leuk. Echt resultaat gericht bodybuilden vind ik geen zak aan.
 
voeding is niet elke dag een pretje , met je naaste leven.maar kan ook zijn goeie kanten hebben

maar er is (bijna) niks beters dan een lekkere training
 
Vind je bodybuilding leuk?

Ps: graag geen reacties als "onnozele poll". Er zijn genoeg mensen die alleen trainen voor de resultaten maar het daarom niet perse graag doen.

ik geniet van elke seconde ik in de gym ben, van de training, het afzien, het opbouwen, afbreken van de spieren, tot het vele geld ik spendeer aan eten

dus 'ja'
 
Ik vind het doodleuk me in de gym volledig in de vernieling te trainen, om daarna in de kleedkamer langzaam weer tot bewustzijn te komen, en buiten te wandelen alsof er niets gebeurd is. :)
 
ja , natuurlijk heeft iedereen wel eens dips als je niet goed vooruit gaat
cardio is k*t maar als je eenmaal bezig bent gaat het wel
 
Ik vind der geen **** aan meestal. Daarom train ik op dit moment ook niet.
 
Bodybuilding als een way of life wel. Discipline, regelmaat, training, bezig met voeding en met eten.

Als sport ... no way. Veel te veel kwakzalverij met supplementen, hypocrisie met anabolen, en overgespierde kerels die in een te kleine slip opgeverfd op een podium staan is sowieso te achtelijk voor woorden. :)
 
ik mis de optie : "hell yeah !" :devil:
 
Neen maar powerliften wel . Ik ben niet zo van het reppen en isolatiegedoe . Laat staan mn meals afwegen enzo.
 
Het zou eigenlijk meestal moeten zijn, soms heb ik er echt geen drol zin in maar ga toch voor de resultaten, dus gekozen voor soms al is dat wel wat negatief.
 
ja hoor, maar de resultaten laten lang op zich wachten en ik heb 0,0 geduld. Ik blijf maar wel doorgaan natuurlijk, want trainen op zich heb ik plezier in.
 
Ik vind het zelden leuk.. heb altijd gevoetbald, kickboksen, boksen, wedstrijdzwemmen.. stuk voor stuk leukere sporten als bb-en..

Wel moet ik eerlijk zeggen dat ik nu met iemand train die ver onder mijn niveau zit.. maakt het natuurlijk ook minder leuk... heb wel tijden met echte grote jongens getraind en dat vond ik wel leuk... ook de sfeer van toen vond ik leuk.. nu wat minder..
 
Vind het niks aan, daarom houd ik me er ook mee bezig.
Ik snap niet waarom mensen zich er dan mee bezig houden als ze het niet leuk vinden. Slaat werkelijk nergens op. Maargoed, dat is mijn mening....
 
Ja.

Maar ik train dan ook niet puur voor spiermassa maar ook om sterker te worden. Elke keer dat ik het gewicht kan verhogen geeft me enorm veel voldoening en is erg verslavend.
 
Tuurlijk, lekker jezelf naar de klote squatten.
 
Ik mis de optie meestal, dus maar ja gekozen;)
 
Uiteraard hier ook voor "ja" gekozen.
 
Ja,,kvindet enorm leuk,,,,kben niet meer weg te krijgen uit de gym,,,ik denk dat ik stilaan verslaafd raak:rolleyes:
kga er zeker 5 keer in de week heen,,,zo'n twee uur en half per keer. vind het jammer als het rustdag is,,,,zittek al volop af te tellen tot ik weer kan gaan:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven