Fitness Seller

Vind jij low-carb diëten effectief? (1 bezoeker)

Vind Jij Low-Carb Diëten Effectief?


  • Totaal stemmers
    128

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Vind jij low-carb diëten effectief?
 
mag wel een dagje in de week wat meer koolhydraten en vetten nemen vind ik,is goed voor het metabolisme
 
Effectief denk ik wel, maar wel onnodig als je niet dieper dan <10 a 8% BF wilt gaan.
 
Effectief denk ik wel, maar wel onnodig als je niet dieper dan <10 a 8% BF wilt gaan.

+1

Absoluut niet nodig voor mensen die 15+ zijn.
 
Jep. Ik cut altijd Low Carb. Ik eet trouwens in de bulk ook enkel Carbs 's morgens en rond de training. Ik doe geen zwaar werk, dus op een ander moment heb ik de energie niet nodig.
 
Ik heb low carb 1x geprobeerd, maar ging van mijn stokje tijden cardiosessie:)
 
Ja, maar wel in combinatie met low carb- en high carb-days.
 
Nee waarschijnlijk werkt het wel maar het is voor mij een onmogelijke opgave om het langer dan 2 dagen vol te houden.
 
Ik ben nu bezig met low carb, niet heel strict maar wel veel minder carbs dan voorheen, ff kijken hoe dat uit pakt.
 
Tijdens het cutten ga ik een stuk lager in carbs, echt low carb heb ik nog nooit geprobeert.
 
180gram is mijn lowest op cardiodagen
 
Ja ... blijf daarom ook dag in dag uit onder de 200gr per dag. In de cut zelfs maar een 100gr.
 
Ja, zeer effectief!
Ik blaas helemaal helemaal op als ik normaal carbs eet.
Ik cycle een beetje tussen de 40 en 160 gr.
 
Zeer zeker,maar ik moet wel om de zoveel dagen eens omhoog met de carbs om mijn stofwisseling weer een boost te geven (en vol te blijven)
 
Zeer zeker,maar ik moet wel om de zoveel dagen eens omhoog met de carbs om mijn stofwisseling weer een boost te geven (en vol te blijven)

Als je low carbs gaat dan MOET je inderdaad af en toe een high-carb dag nemen (refeed).

Niet dat je stofwisseling er een boost van krijgt, maar wel om een hoop andere redenen. (waarvan "vol blijven" er inderdaad 1 is)
 
Een refeed zal toch je schildklier stimuleren die door low carb te gaan wat ''trager'' word,waardoor je stofwisseling optimaal blijft ?
Of zit ik hier mis ?
 
Zit nu 3 week op low-carb, ( 20gr p/dag)
voel me er wel goed bij en doelen worden gehaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven