XXL Nutrition

Vinden jullie Bush ook zo een goede President? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fantastisch, echt de beste president ooit!

Sinds hij aan de macht is, is de economie ook zo geweldig in Amerika en is het terrorisme gedaald en de vrede toegenomen, kortom GO BUSH!





















NOT!
 
Bijna net zo goed als Sharon!
 
Originally posted by admin
Fantastisch, echt de beste president ooit!

Sinds hij aan de macht is, is de economie ook zo geweldig in Amerika en is het terrorisme gedaald en de vrede toegenomen, kortom GO BUSH!



Eindelijk ben je het met me eens!! :D
 
hmz..neeeee dat kan niet..dat mag niet..ben je zeker? :D
 
Geef de voorkeur aan Sadam Hussein.

Groet Smalluser :thumb:
























NOPE
 
WYMgB82sk0Qdih4tMG3IRXSuD7hEPOC8.jpeg


WYMgB82sk0Qdih4tMG3IRXSuD7hEPOC8.jpeg


WYMgB82sk0Qdih4tMG3IRXSuD7hEPOC8.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bush is een lul. Een arrogante bal, die lekker in Texas had moeten blijven, en hij is president geworden in een slechte periode. Maar aan de andere kant, het is een gegeven dat macht arrogant maakt, dus dat voordeel gun ik hem dan nog net....
 
Bush is oke. Laats bij 2vandaag reportage gezien. Ging erover dat Sadam beweerde dat hij alle medewerking verleende aan de inspecteurs. In een toespraak aan zijn eigen volk zei die: "De mongolen van de toekomst zullen sterven aan de poorten van Bagdad!"
Wat er in dat lang gaande is is buiten alle vormen van mensenlijkheid om, zeg niet dat de mensen het anders willen want ze hebben geen keuze (meer). Hij speelt een spelletje en bovendien kan het niet wat daar gebeurt. Zo'n gevaarlijke idioot met zoveel macht die ook nog eens nergens wat voor aantrekt..
 
Ik vind Bush echt TOP! Zeker nu die ook nog eens kernwapens in wil zetten in de oorlog met Irak ... Bagdad = Hiroshima II :rologen:

Dominator, eens, Saddam is een enge gek, die weg moet. Alleen met wat bommen (en dan nog kernbommen .. jezus!) zullen vooral Irakese burgers de dupe zijn, dat kan nooit de bedoeling zijn, toch? M.i. moeten ze met de geheime dienst/overlopers proberen Saddam te liquideren en (zeeeer belangrijk) proberen de bevolking tegen hem te keren. Nu bereiken ze het tegenovergestelde, de bevolking houdt anti-Amerikaanse demonstraties en verheerlijk Saddam.
 
amerika is nu eenmaal een land waarin het merendeel bestaat uit over het paard getilde vetkleppen die nog net de VS zelf kunnen aanwijzen op de landkaart en voor de rest amper weten waar canada ligt.

Hoe kunnen die mensen zich nu bemoeien met de wereldmaatschappij.
 
Originally posted by Dom!nator
Bush is oke. Laats bij 2vandaag reportage gezien. Ging erover dat Sadam beweerde dat hij alle medewerking verleende aan de inspecteurs. In een toespraak aan zijn eigen volk zei die: "De mongolen van de toekomst zullen sterven aan de poorten van Bagdad!"
Wat er in dat lang gaande is is buiten alle vormen van mensenlijkheid om, zeg niet dat de mensen het anders willen want ze hebben geen keuze (meer). Hij speelt een spelletje en bovendien kan het niet wat daar gebeurt. Zo'n gevaarlijke idioot met zoveel macht die ook nog eens nergens wat voor aantrekt..
Niemand zegt dat er niets moet gebeuren, maar de manier waarop Bush tewerk gaat deugd niet.
 
Originally posted by Ilya
amerika is nu eenmaal een land waarin het merendeel bestaat uit over het paard getilde vetkleppen die nog net de VS zelf kunnen aanwijzen op de landkaart en voor de rest amper weten waar canada ligt.

Hoe kunnen die mensen zich nu bemoeien met de wereldmaatschappij.
Het land heeft een beter bestuur nodig, zoveel is zeker.
 
... tis gewoon een ouwe redneck! deugd niet!!!!
 
Bush is oke. Laats bij 2vandaag reportage gezien. Ging erover dat Sadam beweerde dat hij alle medewerking verleende aan de inspecteurs. In een toespraak aan zijn eigen volk zei die: "De mongolen van de toekomst zullen sterven aan de poorten van Bagdad!"
Wat er in dat lang gaande is is buiten alle vormen van mensenlijkheid om, zeg niet dat de mensen het anders willen want ze hebben geen keuze (meer). Hij speelt een spelletje en bovendien kan het niet wat daar gebeurt. Zo'n gevaarlijke idioot met zoveel macht die ook nog eens nergens wat voor aantrekt..

Originally posted by admin

Niemand zegt dat er niets moet gebeuren, maar de manier waarop Bush tewerk gaat deugd niet.

Zit wat in. Het is ook belachelijk om te denken dat deze eventuele oorlog iets met het "terrorisme" of de toestand van de irakese bevolking te maken heeft. Een veel belangrijker punt is het grote aandeel van irak in wereldafzet van olie waarmee hij Amerika in economisch moeilijke tijden mee kan chanteren/benadelen.
 
Maar de VS heeft Saddam wel in het zadel geholpen/gehouden, net als met Afghanistan. Irak was handig in de oorlog tegen Iran en Afghanistan als mierennest voor de Russen. Alles draait om de olie. De onderdrukking van het volk kan de VS echt niets schelen...

Nee, het is gewoon ziek wat er gebeurt. Die Saddam is een verschrikkelijk eng mannetje, maar Bush vind ik ook een engerd wegens zijn domheid. Ik zag Clinton liever...

Espi
 
Clinton was ook niet super inteligent maar het lijkt wel steeds dommer te gaan bij elke nieuwe kandidaat :/
 
Ooit wilde ik Clinton weghebben, omdat ie vreemdging en het verkeerde voorbeeld m.b.t. hoe mannen omgaan met vrouwen gaf .. Nu wil ik hem wel weer terug, laat Monica hem maar ppen, als ie daardoor geen behoefte meer heeft om kernbommen te gooien. Kunnen ze haar niet nogmaals naar het Witte Huis sturen, om dezelfde truc bij Bush toe te passen? ??? ;)
 
Back
Naar boven