XXL Nutrition

VinnieVince becoming Invincible (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

W30 Thursday

CGBP
paar sets veel reps weinig gewicht

Squat
10x 20
8x 40
5x 60
3x 80
3x 100
3x 110

Lat pd
paar sets


lijkt wel alsof al m'n gewrichten tegelijk pijn gingen doen. Elleboog deed uit het niets echt pijn, schouder irriteerde en knieën voelden niet top. Maar beetje rustig aan gedaan want dit schiet niet op

even zelfmoord plegen groetjes
 
Report van je zelfmoord pls
 
jij was toch nog geen 60+ dacht ik hé?
 
jij was toch nog geen 60+ dacht ik hé?

dan wist ik iig waar het vandaan kwam. Elleboog snap ik helemaal niks van, kreeg er echt uit het niets last van want het begon 2 dagen nadat ik getraind had en het is nu weer weg volgens mij :roflol: Knieën doen altijd eens in de zoveel tijd ff moeilijk maar kan er gewoon mee squatten

Schouder lijkt nu ook weer rustig, snap dr echt niks van. Volgende week denk ik alleen vrijdag trainen ivm toetsen, kijken hoe alles dan weer gaat
 
Anders beetpakken met squat?
 
je word oud vinnie.:o
 
W32 Wednesday

Squat
8x 20
6x 40
5x 60
3x 80
3x3x 100

Incline DB Press
15x 14
10x 14
3x10x 18
voelde niet helemaal lekker

Lat PD
paar sets


Schouder nog steeds niet hersteld. Trainingen gaan nergens over, inconsistent en de motivatie wordt steeds minder
lief dagboek

je word oud vinnie.:o

idd
 
Goed inconsistent en motivatieloos
 
huh

2 maanden niet getraind, 2 weken geleden weer eens begonnen. Beetje rustig beginnen met elke training wat sq bp en rug. Ga het niet meer loggen want het typwerk is bijna meer moeite dan de trainingen zelf :p

pissoutbye
ivantjeuh

Goed inconsistent en motivatieloos

wie dit leest is gek
 
Wut? Waarom niet meer getraind?
 
Wut? Waarom niet meer getraind?

had 7 toetsen en 2 assignments in 2 maanden dus moest redelijk veel leren, daarnaast had ik wat last van blessure in m'n schouder waardoor de motivatie al wat weg was. Toen besloten om minder te trainen wat uiteindelijk resulteerde in helemaal niet trainen, en dat iets te lang doorgetrokken. Nu weer rustig aan oppakken en beetje ritme terug krijgen
 
Tot de volgende zware toetsweek waarin je weer besluit niet te gaan trainen? Gewoon altijd tijd maken om iets te doen, desnoods 1 of twee trainingen schrappen, maar probeer nooit lange tijd niets of weinig te doen. Gaat nooit iets worden als je dat doet.
 
Back
Naar boven