MuscleMeat

Gestopt Viriya's Contest Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viriya

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2009
Berichten
393
Waardering
28
Lengte
1m84
Massa
115kg
Vetpercentage
21%
Ik train nu al een paar jaartjes af en aan. Periodes van obsessie en periodes van alles maar laten gaan. Maar nooit is mijn fysiek op een manier bij een 'bodybuilding ideaal' geweest.

In het laatste weekend van juli ga ik ook trouwen met mijn vriendin dus dit is een extra grote motivatie om keihard aan de bak te gaan. Ik doe natuurlijk niet mee voor de winst maar hoop toch op progressie nog wat punten te scoren.


Stats:
11mei: 105kg@21%
17 mei: 103,5kg

Doel is: 90kg
Foto’s 11 mei
knip knip
Veel werk dus aan de winkel. Ik zal voor de volledigheid nog wat andere stats erbij plaatsen


Metingen 11 mei in cm
BovenarmL 40.8 BovenarmR 41.2
OnderarmL 34.0 OnderarmR 34.5
SchouderBreedte 133.4
Borst+Rug 115.5
Buik 90 (ingehouden) 99 (ontspannen)
BovenBeenL 68 BovenBeenR 69
KuitenL 43.2 KuitenR 42


Kracht beste 1RMs
SQ: 140kg
DL: 200kg
MP: 70kg
BOR: 115kg
BP: 110


Trainingsschema:
Kracht
Maandag, woensdag, vrijdag fullbody:
SQ, DL, MP, BOR, BP
Sets en reps afwisselend (sets * reps): 6*3--- 2*20---5*5---4*12

Cardio
Minimaal 4x per week 45 minuten op gemiddelde intensiteit

Voeding
~rond de 2800-3000 cal verhouding 33/33/33
8 maaltijden waarvan 1 post workout, 1 kwark. Zoveel mogelijk vers en volwaardig voedsel:
500g-750g Kip,kalkoen,pangasius, tonijn, zalm
200g Rijst, havermout
120g Olijfolie, notenmix
500g groenten
400g fruit
500g kwark
Supps moet ik nog even kijken wat ik nog kan betalen. Ik ben van plan om http://www.xxlnutrition.nl/xxl-training-stack/xxl-nutrition met visolie te pakken. Nu pak in ieder geval: visolie, glucosamine, zma, whey, vitamines.
Zie bijgevoegd voedingsschema
 

Bijlagen

  • Pangasius + Brocolli.xls
    161 KB · Weergaven: 181
Laatst bewerkt:
Succes Viriya! ;)
 
Succes Viriya! ;)
Thanks :)


Training donderdag 12 mei 6*3

SQ: 6*3*115kg
DL: 6*3*150kg
MP:6*3*55kg
BOR:6*3*95kg
BP: 6*3*85kg

Ging redelijk goed. Squaten kan zwaarder.

Vrijdagochtend 13 mei
45 minuten cardio
 
Ik volg je btw! ;)
 
Succes man!! En komt die panga jou niet de strot uit, 5x per dag moet er niet aan denken:)
 
In welke gym train je?
 
Van wat er nu te zien is gaan je benen er echt killer uit zien na de cut zkkr weten ;)
 
cut gaat je goed doen ;) ben benieuwd
 
Sowieso goeie benen! Succes, ik ga je volgen!

Trainen met je vriendin het laatste weekend van juli klinkt trouwens inderdaad als keiharde motivatie; de kans dat ze je er uit squat moet je natuurlijk zo laag mogelijk houden.
 
veel succes
 
Succes man!! En komt die panga jou niet de strot uit, 5x per dag moet er niet aan denken:)
Oh, dat gaat nog best goed. Zolang het maar niet elke dag pangasius is :p

In welke gym train je?
Ik heb anderhalf jaar in elite gym getraind. Daarna even 2 maanden in jacky's gym. Maar ik kreeg toen de mogelijkheid om het op kot te zetten. Dus op het moment train ik op kot.

Ik denk als ik weer een ander schema ga gebruiken dat ik misschien bij First Class gym ga trainen.

ty

Van wat er nu te zien is gaan je benen er echt killer uit zien na de cut zkkr weten ;)
Thanks. Mijn benen blijven maar groeien... is niet normaal :P

cut gaat je goed doen ;) ben benieuwd
Ik hoop het.

Sowieso goeie benen! Succes, ik ga je volgen!

Trainen met je vriendin het laatste weekend van juli klinkt trouwens inderdaad als keiharde motivatie; de kans dat ze je er uit squat moet je natuurlijk zo laag mogelijk houden.
LMAO, goed gezien :D. Ik ga er toch liever mee trouwen dan mee trainen. Misschien moeten wij de laatste week van juli samen trainen, dat zou beter zijn ;)

Bedankt! Ik lijk een beetje op je eerste contest inschrijving als ik het zo lees (hopelijk heb ik het jaar er op dan ook zulke masse:rolleyes:)

Thanks jij ook natuurlijk!
 
Voeding vrijdag 13 mei
8u00
50g Ontbijtgranen
40g Whey
20g Noten

10u00
125g kalkoen
30g rijst
250g tomaten
25g noten

13u00
125g kalkoen
40g rijst
250g tomaten
20g noten

16u30
250g kalkoen
75g rijst
500g tomaten
20g noten

20u00
1 boterham
75g kip

22u00
2 ei
4 ei eiwit
40g pindakaas

3000 cal
33/31/36

Voeding zaterdag 14 mei
Was niet zo geweldige voeding, kwam er pas laat achter dat ik toch nog moest werken en had dus niks voorbereid
12u00
1 boterham
100g kip
30g pindakaas

15u00
100g tonijn
30ml slasaus
50g appel
Groot broodje
~400 cal ofzo?

18u30
300g kip
300g aardappelen
100g champignons
250g broccoli
30 ml slasaus
20ml olijfolie
Ik had beter de slasaus kunnen laten...

21u00
150g aardbeien
20g noten

23u30
3 ei

cal:1967
29/31/30 :O
 
Laatst bewerkt:
Interessant man! Succes, volgens mij komt het helemaal goed als je droog bent!
 
Jammer, ik dacht iemand met een gelijkaardig fysiek te herkennen in een oxygen in Gentbrugge :p.

Anyway succes!
 
Succes, daar is zeker winst te behalen!! Ben benieuwd naar het einde van de contest;)
 
Thanks iedereen!

Het weekend was nogal lastig om in de juiste verhoudingen te eten en was in calorieen nogal beneden onderhoud. Vandaag was al veel beter. 400g tonijn uit blik is wel lastig te verwerken als je anderen allemaal lekkere dingen ziet halen bij de lunch. Vanochtend weer 45 minuten cardio gedaan. En gisterenavond krachttraining gedaan:

Krachttraining zondag 15 mei - 2*20 reps
Als ik ergens tegen op zie in mijn schema dan is het wel de training van 2sets en 20 reps. Vooral na een dag werken en een duffe bus reis van anderhalf uur dan is de motivatie wat laag om nog 20reps te squaten. Maar mijn vriendin gaf me een extra zet. Ik ben dit gaan kijken en ik was klaar om er voor te gaan.
http://www.youtube.com/watch?v=y5CRl6W6aJ8&feature=feedlik_more

BB SQ: eerst even opwarmen en daarna 20*85. Hoe meer reps ik doe op squaten, hoe meer ik gestoorde pomp in mijn onderrug krijg. Na de 20 reps moet ik ook eerst even op de grond liggen met mijn voeten omhoog om verder te kunnen gaan. Dan wordt de pomp minder en voel ik me weer in staat om op te staan. Tweede set: 20*65, de eerst 12 reps gaan makkelijk, maar daarna is het afzien en jezelf dingen om elke keer weer ATG te gaan.
BB DL: 2maal 20*85 eigenlijk wel tevreden over deze sets. Ik kon alle 20 reps direct achter elkaar maken zonder dat ik pauzes nodig had van een paar seconden. Volgende keer hoger in gewicht.
BB BP: 2*20*55kg enorme pomp in borstspieren
BB MP: 10*35kg... fail, daarna 2*20*25kg. Mijn fout, MP moet altijd als eerst ub oefeningen worden gedaan. Dan heb ik daar wat kracht op.
BB BOR: 2*20*45kg. Zeer strikt uitgevoerd. Ging me te gemakkelijk af. Volgende keer met 60-70kg pakken.

Ik heb het idee dat ik mezelf echt voortduw naar harder trainen met dit trainingsschema. Ik zit totaal niet binnen een comfortabele zone en ik word gepushed om elke keer zwaarder te gaan en volle bak te gaan. Op de een of andere manier wil ik ook altijd tijdens het afvallen voor een fullbody schema gaan. Ik zit een beetje te twijfelen of ik misschien niet nog iets extra's voor armen introduceer.

Morgen weer een makkelijke training met 5*5 ;). Doelen voor morgen:
SQ: 110
DL: 150
MP: 50
BOR:100
BP: 90

Morgen ook weer eens wegen... :) Ik hoop 102kg.
 
Laatst bewerkt:
Meting van ochtend: 103,5kg. Viel eigenlijk een beetje tegen. Ik had verwacht dat ik snel naar de 100kg zou komen toch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven