MuscleMeat

Gestopt Viriya's Contest Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viriya

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2009
Berichten
393
Waardering
28
Lengte
1m84
Massa
115kg
Vetpercentage
21%
Ik train nu al een paar jaartjes af en aan. Periodes van obsessie en periodes van alles maar laten gaan. Maar nooit is mijn fysiek op een manier bij een 'bodybuilding ideaal' geweest.

In het laatste weekend van juli ga ik ook trouwen met mijn vriendin dus dit is een extra grote motivatie om keihard aan de bak te gaan. Ik doe natuurlijk niet mee voor de winst maar hoop toch op progressie nog wat punten te scoren.


Stats:
11mei: 105kg@21%
17 mei: 103,5kg

Doel is: 90kg
Foto’s 11 mei
knip knip
Veel werk dus aan de winkel. Ik zal voor de volledigheid nog wat andere stats erbij plaatsen


Metingen 11 mei in cm
BovenarmL 40.8 BovenarmR 41.2
OnderarmL 34.0 OnderarmR 34.5
SchouderBreedte 133.4
Borst+Rug 115.5
Buik 90 (ingehouden) 99 (ontspannen)
BovenBeenL 68 BovenBeenR 69
KuitenL 43.2 KuitenR 42


Kracht beste 1RMs
SQ: 140kg
DL: 200kg
MP: 70kg
BOR: 115kg
BP: 110


Trainingsschema:
Kracht
Maandag, woensdag, vrijdag fullbody:
SQ, DL, MP, BOR, BP
Sets en reps afwisselend (sets * reps): 6*3--- 2*20---5*5---4*12

Cardio
Minimaal 4x per week 45 minuten op gemiddelde intensiteit

Voeding
~rond de 2800-3000 cal verhouding 33/33/33
8 maaltijden waarvan 1 post workout, 1 kwark. Zoveel mogelijk vers en volwaardig voedsel:
500g-750g Kip,kalkoen,pangasius, tonijn, zalm
200g Rijst, havermout
120g Olijfolie, notenmix
500g groenten
400g fruit
500g kwark
Supps moet ik nog even kijken wat ik nog kan betalen. Ik ben van plan om http://www.xxlnutrition.nl/xxl-training-stack/xxl-nutrition met visolie te pakken. Nu pak in ieder geval: visolie, glucosamine, zma, whey, vitamines.
Zie bijgevoegd voedingsschema
 

Bijlagen

  • Pangasius + Brocolli.xls
    161 KB · Weergaven: 181
Laatst bewerkt:
Succes Viriya! ;)
 
Succes Viriya! ;)
Thanks :)