AndroidHealthClinic

Gestopt Viriya's Contest Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
'Een makkelijke training'. Het was verre van een makkelijke training. Bijna al mijn doelen gehaald :).

Training Dinsdag
SQ: 5*5*115kg
DL:5*5*155kg
MP:5*5*55kg Pff eerste setje werd het helemaal zwart voor me ogen en kon nog net recht blijven staan.
BOR: 5*5*95kg
BP: 4*90, 3*5*85, 4*85 (omg die 4e rep van mijn laatste set was echt dodelijk, het was op het randje).

Voedsel Zondag
50g havermout
40g pindakaas

**** geen gezonde wok op mijn werk
1Groot wit Brood
3ei
1plak ham
1plak kaas

380g kalkoen
300g kalkoen
200g tomaten
100g champignons
125g speciaal afbakbrood

40g whey
500g kwark

Voedsel Maandag:
120g Whey
100g Ontbijtgranen
360g tonijn
1appel
80g noten
50g kalkoen
100g tomaten
50g champignons


Voedsel Dinsdag:
50g ontbijtgranen
80g Whey
4ei-eiwit
2ei
400g wortelen
550g kalkoen
500g kwark
400g ananas

Junkfood (stom):
6 aardappelkrokketen
40ml mayo
2 witte boterhammen

Meting vanochtend 104kg...

Morgen 4*12 Doelen:
SQ: 100kg
DL: 120kg
MP: 45kg
BOR:80kg
BP: 70kg

Later ook nog de calorieen opschrijven en vanmiddag/vanavond 2uur cardio
 
Laatst bewerkt:
Eind juli samen trainen staat genoteerd ;) Dit weekend ook? Je inspireert mij trouwens ook om weer eens 5x5, 2x20 of 3x6 te doen.

Laten we hopen dat het niet bij een obsessieve periode blijft, maar dat de gezonde toewijding in ieder geval niet meer uitdooft. Verder goed bezig met je voeding! Je eet (voor jou doen) ook veel eiwitten.
 
Eind juli samen trainen staat genoteerd ;) Dit weekend ook? Je inspireert mij trouwens ook om weer eens 5x5, 2x20 of 3x6 te doen.

Laten we hopen dat het niet bij een obsessieve periode blijft, maar dat de gezonde toewijding in ieder geval niet meer uitdooft. Verder goed bezig met je voeding! Je eet (voor jou doen) ook veel eiwitten.
Thanks man. Ja, maar zo die wedstrijd stimuleert zeker wel. Ik wil in ieder geval niet laatste worden ;). Dus ik push mezelf ook wel om er vol voor te gaan.

Ik kan zaterdagavond trainen als je wil?

Ik ga over een week weer eens een grote order plaatsen bij xxl, moet je nog iets hebben?
 
2 uur cardio .. hoe verdeel je dat precies ?? en met welke HS etc ? :D
 
Thanks man. Ja, maar zo die wedstrijd stimuleert zeker wel. Ik wil in ieder geval niet laatste worden ;). Dus ik push mezelf ook wel om er vol voor te gaan.

Ik kan zaterdagavond trainen als je wil?

Ik ga over een week weer eens een grote order plaatsen bij xxl, moet je nog iets hebben?

Zaterdagavond is goed en doe mij maar wat potjes visolie dan :D
 
heel veel succes!!!! :)
 
Succes man zet hem op!
 
Succes. Er is nog wel wat werk aan, maar als je de motivatie vasthoudt en er blijft voor gaan kan je er iets moois van maken!
 
Donderdag niet meer getraind (of naja, wel een poging gedaan maar na 1 setje 12*100kg SQ voelde het totaal niet goed). Het was geen pomp in mijn onderrug maar het voelde meer aan als dat ik aan het overzetten was. Ik heb er vandaag nog steeds wat last van. Dus volgende week maar een stuk lichter squaten en deadliften zodat ik mijn schema vol kan houden. Voedsel was donderdag en vrijdag niet echt geweldig. Maar ik heb me vandaag herpakt. (psychologische vreetbuien FTW...)

Vanavond trainen bij bartjuh5. Ben benieuwd wat er op het menu staat. Ik ga wel lekker knallen ik heb er al zin in xD.
 
Laatst bewerkt:
Succes met de contest!

Thanks!



Pfff, gewicht verandert niet, terwijl ik toch clean eet. Ik heb wel het idee dat ik iets droger sta en mijn buik minder is.

Ik heb zaterdagavond nog een rug + biceps training gehad samen met bartjuh.
Maandagmiddag mijn schema proberen te volgen, maar na 2*12rep met 100kg SQ ging het weer helemaal mis met mijn onderrug. Ik had nu zelfs het idee dat er vocht in begon te komen. Dus ik ga even niet meer zwaar squaten. Waar ik wel heel erg van baal omdat ik nu dit schema strict wilde volgen :mad:.

Dus het gaat niet helemaal ideaal zo in het begin van de contest...
 
Zit ik weer een hele ochtend te internetten en pronnen, kan beter eens wat leren in de blok :P. Toch nog ff een logje plaatsen.

Gisteren een alternatieve training gehad:

Op lege maag 45 minuten cardio met ecay+250mg cafeine. Ik moet zeggen dat ik de reacties rond ecay soms niet snap, ik voel af en toe me hart kloppen (niet echt hartkloppingen) en zweet heel erg snel. Het effect duurt wel lang, vooral op lege maag. Heb er nog een paar over van mijn eerste cut.

KT:
Leg ext: 3*8*110kg (kan niet zwaarder op mijn eigen bankje)
Leg curls 1 leg standing: 3*8*30kg
DB Shoulder press: 8*25, 6*25, 4*25 (viel heel erg tegen, na eerste set dacht ik dat ik wel nog 2 setjes van 8 reps kon maken)
DB Lateral raises: puur op gevoel gedaan, heel erg op techniek gelet.
BB Shrug: op gevoel, veel reps met 75kg (zwaarder kon ik niet optillen met die klote pijnlijke onderrug)
DB BOR: 3*8*25kg (tevens onderrug ontzien, daardoor heel strict)

Schiet ik gisterenavond om 1 uur wakker "K*t, kwark vergeten". Gelijk viel ik weer in slaap...


Gewicht blijft hangen op 103,5kg :S. Buik is wel -2cm.

Vanochtend nieuw pakketje binnen gekregen van XXL: EAS, megagrow, unleash, energize, CLA, L-carnitine en visolie.

Elke dag pak ik nu:
3g CLA
2g Carnitine
6g visolie
50g Megagrow
1..? energize

Op trainingsdagen erbij:
30g Unleash, 20g EAS + eventueel energize als unleash niet zo hard knalt.


Eerste indruk van energize: goede concentratie, duurt een beetje lang voordat je het echt voelt dat je er een heb gepakt. Een klein beetje gevoel van onrustigheid.

Nu eens wat leren en zo meteen trainen: borst + armen.
 
Op zaterdagavond trainen, goed bezig ;)
jammer van je onderrug, ik hoop dat je er niet te veel hinder van ondervind en je schema zo veel mogelijk kan aanhouden,
succes met de contest.
 
Het is druk geworden hier :O. Ik heb nog wat inhaal leeswerk te doen. Nogal druk met de blok op het moment. Heb vorig weekend nogal een fallback gehad na een crashy stap avond. Ben altijd paar dagen gaar van 1 avond stappen, niet zo ervaren zuiper dus... daarna natuurlijk spijt. Net voor het stappen stond het er eigenlijk wel goed voor. Meerdere cms van mijn buik af, vetpercentage zat tegen de <20 aan, ik woog 102,5. Ook redelijk goede trainingen gehad. 5*5*90kg op bankdrukken en 3*8*60kg military presses was weer eens lekker.

Ook de cardio gaat goed. Het eten was de afgelopen dagen minder. Ik ben te makkelijk en te lui geweest en dan krijg je snel k*t eten. Vandaag mezelf weer hersteld. Volgende week ga ik animal m-stak erbij pakken. Kijken of het verdient een 8+ haalt hier als testosteron booster.

Nog een paar kleine reviews:

XXL Unleash V3: gadverdamme zo tyfus goor. Alles wat hierna die zelfde kersensmaak heeft, zal ik niet meer kunnen op eten/drinken. Het is onwijs goor. Zo min mogelijk water, zo snel mogelijk weg werken en dan snel wat EAS om de smaak wat weg te krijgen. Werking is zeer goed. Concentratie++, pomp++, agressie om te trainen++. Ik moet wel zeggen dat ik er nog een pilletje XXL Energize erbij pak. Keihard knallen dus. Aanrader? Ja zeker. Pot leeg, dan ga ik het zeker weer kopen. Ook de samenstelling van stofjes is super. Alleen... op lege maag had ik het een keer gepakt en daarna cardio,toen ben ik wel heel de ochtend zeer misselijk geweest. Dus niet pakken op lege maag.

XXL Energize
Heerlijk energie pilletje. Zit best veel verschillende stoffen in. Concentratie++, beetje rusteloos + hartversnelling maar dat vind ik juist prettig, ook het positief gevoel zoals het in de beschrijving staat beschreven klopt.

XXL Energize + CLA-Force + Visolie + L-carnitine. Werken goed samen. In combinatie met cardio en verlaagde calorie inname val ik ook daadwerkelijk af, zie niet veel verschil in spiermassa.

Combinatie megagrow + EAS + unleash: ik voel me heerlijk op deze stack. Normaal gesproken ben ik redelijk rustig en neig wat naar het depressieve, maar hier op voel ik me heel lekker (het kan ook met de zomer en "overige" te maken hebben, maar soms had ik ook het idee dat het aan bepaalde stoffen lag, die ik miste ofzo).

Het lijkt wel een sponsor praatje voor XXL Nutrition zo :P. Maar ik ben er zeker tevreden over. Volgende maand als ik het kan betalen, zeker weer alles inslaan.
 
Druk druk met examens. Ik probeer nog zo veel mogelijk trainingen mee te pakken en mijn voeding zo goed mogelijk te houden, maar het maakt het wat lastig.
 
Succes met je examens man! mooie trainingen hier +1
 
Gelul natuurlijk, wie tijd heeft voor fb en funny pics kan heus wel even loggen! Ik wil trainingen zien. Iedere week gestructureerd incluis voedselverslagje.
 
Succes man al goed bezig ik volg deze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven