MuscleMeat

Gestopt Viriya's Contest Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelul natuurlijk, wie tijd heeft voor fb en funny pics kan heus wel even loggen! Ik wil trainingen zien. Iedere week gestructureerd incluis voedselverslagje.

Ok jij je zin:

Zondagavond:
Pfff, wat een balen training weer... :P nog steeds last van mijn onderrug, zelfs met heel lichte en gecontroleerde squats...

BB SQ: 12*85
BB DL: 12*75

BB MP: 4*12*35kg (strict)
BB BOR: 4*12*55kg (zeeer strict)
BB BP: 12*65kg, 2*12*55kg. (bagger)

Was een slechte training. Voel me ook niet echt geweldig.

Maandagochtend:
60 minuten cardio op lege maag



Veranderingen:
Ik kan mijn schema niet meer volgen, nog steeds last van mijn onderrug. Dus niet meer elke keer squaten of deadliften, ik ben de zeurderige pijn in mijn onderrug beu.

Nieuw schema: 2 dagen on, 1 dag off. Opbouwen naar max setje met 8-12 reps.

Dag 1: Rug + Traps
Dag 2: Borst + Biceps
Dag 3: -
Dag 4: Benen + Onderarmen
Dag 5: Schouders + Triceps
Dag 6:-


8RMs die ik ga bijhouden voor verschillende spiergroepen met doel:
BB INC BP - 8*90kg
DB Shoulder Presses - 8*30kg
BB BOR: 8*120kg
BB Curl 8*50kg
BB Skullcrushers 8*50kg
BB Shrugs 8*160kg

Misschien squats als mijn onderrugpijn verdwijnt.

Cardio
Cardio moet omhoog: elke dag 60 minuten iets van cardio, gewicht gaat er maar niet af. Zelfs niet met mijn magere calorie inname + uitgebreid gebruik van energiepillen :S .

Morgen training: rug + traps. Ik ga goed opwarmen voor mijn onderrug en ik zal zien of ik voluit kan gaan. En anders ga ik heel strict te werk gaan.
 
Haha, bedankt. Voedsel?
Nieuwe schema ziet er wel leuk uit trouwens, misschien doe ik wel mee :D
 
Haha, bedankt. Voedsel?
Nieuwe schema ziet er wel leuk uit trouwens, misschien doe ik wel mee :D

Voedsel is redelijk clean ;).

Woensdag Training Rug


BB BOR underhand grip normal: 12*95, 10*105kg. (nice)
BB BOR overhand grip small: 12*85kg
BB BOR underhand grip wide: 3*12*75kg (voelde super lekker)
BB BOR overhand grip normal: 20*55kg (voor de pomp)

T-bar Row: 15*80kg

DB BOR: 3*12*25kg (zeer strict)

DB Seated Shrugs: 12*35kg (niet zo'n succes)
DB one-arm Shrugs: 10*35kg (zo hoog mogelijk optrekken en vasthouden)

30 minuten cardio
 
Misschien scheelt het als je deadliften en squatten in aparte trainingen doet i.p.v. in 1.

Rugpijn kan iig heel klote zijn maarja.. Wie mooi wilt zijn....:D
 
Misschien scheelt het als je deadliften en squatten in aparte trainingen doet i.p.v. in 1.

Rugpijn kan iig heel klote zijn maarja.. Wie mooi wilt zijn....:D
Yh, maar het is geen spierpijn maar het voelt zwaar ****ed up. Daarna kan ik ook nauwelijks fatsoenlijk zitten zonder rugpijn. Dus even rust ;).

Training vrijdag Borst - Biceps
BB INC BP: 12*55, 8*75, 6*85 (viel tegen hoopte eigenlijk sowieso de 8 reps te halen).
BB DEC BP: 12*55, 12*75, 12*85, pomp setje: 26*55kg (verkeerd ingeschat, alles ging nogal moeizaam dus had niet verwacht dat ik nog zoveel reps kon)
DB INC Fly: 12*15kg, 7*20kg

BB Curl: 8*35kg, 5*45kg (+ 2 cheatreps)
DB Curl met elleboog op een bankje (weet de naam niet): 10*25kg

Poging tot buikspieren trainen. Maar dat gaat niet fatsoenlijk. Oftewel moet ik na 5 minuten rennen naar de wc voor mijn darmen of krijg ik een enorme kramp rond/boven mijn bovenste buikspieren. Ik zou niet weten wat het is. Zo meteen eens opzoeken ;).

60 minuten cardio.

Vanavond nog weer eens wat cardio doen.

Haha, bedankt. Voedsel?
Nieuwe schema ziet er wel leuk uit trouwens, misschien doe ik wel mee :D
Blijf maar lekker bij je ouders heel de vakantie. Kunnen we constant samen trainen ;). Ik ben volgende week vrijdag klaar met mijn examens en dan ga ik heel de zomervakantie werken totdat eind augustus er weer herexamens zijn. Maar dat zal maar paar dagen zijn en dan moet ik opnieuw beginnen eind september, dusja... jwt Misschien kunnen we samen dit kopen: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p634_Barbarian-Lat-Tower.html voor de komende paar maanden erbij in je homegym(en dat ik die na de vakantie mee neem naar Gent)...?
 
Laatst bewerkt:
Jammer genoeg heel erg weinig tijd gehad om te trainen door het fulltime werken en de bruiloft te regelen. Dus ik heb geen resultaat kunnen boeken. Maar het was het voor het feest wel waard :). Nu weer lekker 4 keer trainen op een week.

(ook kwam ik maar even niet meer op DBB, computer met virus op school, bij mijn vriendin en bij een maat van me (maar de site was gewoon clean volgens de admins :P ))
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven