Fitness Seller

virormone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dozer

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2005
Berichten
102
Waardering
0
ik heb gehoord dat virormone een product is dat vet omzet in spiermassa?!

heeft er iemand ervaringen mee??
 
is volgens mij gewoon test. prop?
 
bestaat er dan geen pruduct wat vet omzet in spieren
 
Dozer zei:
bestaat er dan geen pruduct wat vet omzet in spieren

Anders hebben we geen cutting en bulking cycles nodig.

Je kunt in een kuur wel massa winnen en je vet percentage omlaag brengen?!

Een combi van groeihormonen en AS doen dit geweldig, alleen een beetje duur.
 
Laatst bewerkt:
Dozer zei:
ik heb gehoord dat virormone een product is dat vet omzet in spiermassa?!
heeft er iemand ervaringen mee??

:sob:
 
jama da komt op hetzelfde neer als jij zegt: brengt vetpercentage omlaag en geeft massa
 
hardgainers zei:


als dat bestond had ik een whopper en big mac dieet en zou ik er lekker bij kuren met dat spul.. hahaha
 
Dozer zei:
jama da komt op hetzelfde neer als jij zegt: brengt vetpercentage omlaag en geeft massa

Nee, dat komt niet op hetzelfde neer, jij zegt omzetten van vet naar spieren.
Er is geen middel die dit doet. Ik zeg dat je in een kuur met groeihormonen en AS spiermassa kunt aankomen en je vetpercentage kunt verlagen.
 
Dozer zei:
ik heb gehoord dat virormone een product is dat vet omzet in spiermassa?!

heeft er iemand ervaringen mee??


Iemand die zulke vragen stelt moet maar snel zijn eigen wat beter verdiepen in de materie van aas.
 
Vet is niet om te zetten in spiermassa.
 
@Dozer: Die gasten zitten je in de zeik te nemen man... tuurlijk bestaat er wel een middeltje wat vet direct omzet naar spieren. Hoe dacht je dat Ronnie Coleman er vroeger uitzag? Super vet, en nu is ie super huge :D

Ga lekker trainen, eten en slapen... kom tot rust en denk even met je volle verstand na, niets kan vet omzetten in spier. Fysiek onmogelijk...
 
Whaha zou de uitvinding van de eeuw wezen en je werdt schatrijk ook nog,je verlaagt je vetpercentage door verbranding.
Het komt er dus op neer om meer cal te verbranden dan tot je te nemen zo simpel is het,en je kan het ondersteunen door chemische hulpjes toe te voegen dat het sneller gaat,of anders om aankomen werkt in principe het zelfde vreten tot je er bij neer valt whaha....
In de wereld lopen heel wat rond die niet meer zonder t3-t4 kunnen om er strak en droog bij te lopen,en maar bij mac donald zitten te kanen....
Ja ik ben een natuurtalent jaja,sommige trappen er nog in ook en geloven alles wat ze wijs gemaakt wordt...
Wil je een top prestatie neer zetten dan zul je iets tot je nemen moeten anders kom je er echt niet....
 
Hoe zet ik mijn been om in een nier?
 
tjaaaa, je hoort dit zo vaak. Is echt domheid ten top..

Je kan vet verbranden en spiermassa aanzetten maar dan zijn 2 verschillende processen. Vet omzetten in spiermassa is kul!
 
tsja ..... was wel leuk geweest natuurlijk
 
Back
Naar boven