XXL Nutrition

Virtueel feestje: + 20 kg !!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DutchVince

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2005
Berichten
3.184
Waardering
8
Voor de 2e dag achter elkaar geeft mijn weegschaal 20 kg meer aan dan 1 januari 2005 !!
Het is dus echt zo ! WOOOOTTT !!! :banana:

1 januari 2005 stond ik ondervoed met 66 kg @1,89m op de weegschaal.
Mijn doel op dat moment was: 10 kg schoon erbij binnen een jaar.

Het zijn er dus bijna 20 geworden binnen 8 maanden !
I can't ****ing believe it !!! :rocknana:


Volgens de analyses is dit ca. 17-18 kg spierweefsel en 3-2 kg vet (allemaal rondom mijn navel :( )
(Voor mijn gevoel (spiegel) heb ik wel 4-5 kg vet aangezet ??? )
Het vetpercentage is redelijk constant gebleven tussen 11 en 12 %

Ik denk dat ik nu eerst 5 kg ga cutten, dan zou ik volgens de berekeningen op 6% BF uit moeten komen (mits ik geen spier verlies). Ik ben het bulken even zat en ik wel wel eens zien hoe het cutten me afgaat.
Dan ga ik volgens jaar wel naar de 90 kg @ 7% of zo iets.
Foto's komen na de cut, ik vind dat er nu niet veel bijzonders te zien is: gewoon iemand met een normaal postuur.
(ipv een fragiel insect :D )

Hieronder nog een grafiekje (ik heb mybodycomp.com pas in februari ontdekt dus de grafiek begint niet per 1 januari 2005).
Hmm de legenda valt buiten beeld:
Geel is vet, rood is vetvrije massa.
Je ziet dat de curve afvlakt: het gaat steeds trager...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
goed gedaan knul..

maar " ik ga ff cutten tot 6%" ??? zo makkelijk zal nou ook weer niet gaan en ga er maar van uit dat je ZEKER spiermassa verliest.
 
20kg in 8maanden ... dat getuigd van dicipline... super...

wel grappig dat je er een tabel en alles bijgemaakt hebt...

grt eddy
 
Pumpin' zei:
goed gedaan knul..

maar " ik ga ff cutten tot 6%" ??? zo makkelijk zal nou ook weer niet gaan en ga er maar van uit dat je ZEKER spiermassa verliest.

Knul Hehehe :D ik ben 44 :)


Ik ben er ook bang voor maar ik zal mijn uiterste best doen om spierverlies te minimaliseren.
 
eddycaminos zei:
20kg in 8maanden ... dat getuigd van dicipline... super...

wel grappig dat je er een tabel en alles bijgemaakt hebt...

grt eddy

Het Chinese karakter in mijn avatar is niet voor niets "discipline, conduct oneself well, study, master" !

Ik probeer dit projectmatig aan te pakken: begindatum, einddatum, doelstelling etc. etc.

Verder zie ik het menselijk lichaam als een systeem: input, verwerking, output.
Als je de juiste input levert kun je ook (binnen zekere grenzen) de juiste output verwachten.

(Ik heb ooit heel lang geleden in een langdurige vlaag van verstandverbijstering natuurkunde gestudeerd, vandaar deze visie en aanpak...)
 
44 jaar, chapeau goede motivatie voor mij en iedereen die veel jonger is en zeker voor de mensen die maar blijven zeuren dat ze niks aankomen, bedoel als jij/u het al kan moeten zij het zeker kunnen ;) petje af en succes met de cut, doe het lekker rustig en gecontroleerd, gaat je zeker wel lukken.
 
Klasse Vince! Ongelovelijk 20 kilo in 8 maanden. Ik ben wel benieuwd naar die foto's.
 
Zelda zei:
Klasse Vince! Ongelovelijk 20 kilo in 8 maanden. Ik ben wel benieuwd naar die foto's.

Thx !
Na de cut, ik vind mezelf er iets te pafferig (op mijn torso) uitzien op dit moment.
 
DutchVince zei:
Knul Hehehe :D ik ben 44 :)


Ik ben er ook bang voor maar ik zal mijn uiterste best doen om spierverlies te minimaliseren.

mijn pa is 55 en die noemik ook knul haha...vind ie niet leuk :D

dals je 44 bent vind ik je perstatie nog beter...
 
Respect! Hopelijk win ik ook nog ff 17kg spiermassa extra als ik 44 ben :D
 
Goede vooruitgang in massa! Ben benieuwd naar foto's na de cut!
 
wow! 20 kilo in 8 maand.... op 44 jarige leeftijd! Ik ga het je iig niet nadoen :D
 
Vince is de man!
Keep it up, grandpa!
 
super!!

:D
dat doe ik je niet na ( en ik ben pas 35:rolleyes: )
 
Thank you fans :D
 
Back
Naar boven