XXL Nutrition

vis-uit-diepvrees meenemen naar werk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Scighera

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2003
Berichten
1.057
Waardering
0
vreemd vraagje:

morgen begin ik weer bij de TPG als postbesteller (ongeveer 06.00u - 15.00u) vlak daarna wil ik nog gaan trainen (fitness / wielrennen)

Nou wil ik naast mijn boterhammen met tonijn, 1-2 eieren, maybe wat eiwitpoeder en kruidrepenkoek nog wat extra proteine-rijk voedsel meenemen.

mijn idee:

koolvis filet (100g per stuk, 17g proteine, 1g vet) om 05.30u uit de vrieser (in een bakje?) en dan om 08.00u(?) of zo opeten?

vragen:
-is dit mogelijk
-suggesties voor het meenemen
-van te voren even in de magnetron stoppen ja/nee
-ander ideeën

alvast bedankt :D ;)
 
Als ik jou was zou ik de koolvis PANEREN, ze blijft ie bij elkaar en lekker vast want zulke witte vis durft wel eens helemaal uit elkaar vallen. Dus gewoon wat broodkruim over doen en ff in de pan leggen. Is zo klaar. Gewoon in bakkie meenemen. Gebakken dingen zijn makkelijk mee te nemen en houden langer goed.
Neem nog een shaker mee ofzo, half litertje melk met eiwitpoeder, zit je ook weer aan een kleine 40gr als je wil.
 
Originally posted by Scighera


vragen:
-is dit mogelijk -- ja

-suggesties voor het meenemen -- tupperware bakje

-van te voren even in de magnetron stoppen ja/nee -- nee, lekker bakken of in de oven bereiden (met panneer en kruiden) en daarna in de koelkast stoppen. Vriezer hoeft niet.

-ander ideeën -- nee, nu even niet tis nog vroeg :D
 
Wat een idee is, is om het vers te kopen, en dan te koken. Dan neem je dat mee. Goed te eten, en valt niet uit elkaar.
 
Originally posted by Robin
Wat een idee is, is om het vers te kopen, en dan te koken. Dan neem je dat mee. Goed te eten, en valt niet uit elkaar.

mmm, geen gek idee, alleen wel een stuk duurder (diepvries koolvisfilet 400g voor € 1.25 )
 
valt wel mee toch??? doe je twee maaltijden mee
 
Originally posted by KaLe
valt wel mee toch??? doe je twee maaltijden mee

wat ik bedoel is dat diepvries lekker goedkoop is ivm verse waar Robin het over had.

(ik btw weer twee pakken gehaald voor in de vrieser, waarvan een inmiddels al aangebroken)
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven