XXL Nutrition

vis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Ben begonnen om elke ochtend vis te eten(van die blikkjes tonijn)Dit spul is alleen niet te vreten.Ben benieuwt wat voor vis jullie eten en hoeveel.
gr lorenzo.
 
zalm, ik at vroeger altijd tonijn maar dat is enkel te eten als er iets mee gedaan wordt...zoals in een salade of broodje, uit blik niet te vreten.
Sardientjes, haring en forel staan soms ook op het menu...
 
ik eet de tonijn rechtstreeks uit et blik, nix mis mee.
die zalm kan ik echter niet wegkrijgen. dus ligt aan je smaak.
maar altijd wel wat boterhammen ernaast!
 
Meen je dat ? stinkende droge smaakloze tonijn lekkerder dan gerookte verse roze zalm? Ach ja...smaken verschillen :p
 
Idd verse zalm is heel goed te eten, maar als je het uit blik neemt............... WAT EEN STANK!!!!!!!!!!!!!!! bah bah bah
Maar eigenlijk moet je verse tonijn met verse zalm vergeloijken en dan is er niet veel verschil.

Blikje tonijn of blikje zalm?? Geef mij maar de tonijn. En als je er dan ook nog een salade van maakt> hmmmmmmmmmm..............
 
ik eet tonijn of zalm ook zo uit blik, geen probleem...

als je toch wat koolhydraten erbij wil hebben, probeer dan es 1 of 2 pakjes bami uit een chineze supermarkt en dan een blikje tonijn erdoorheen... heerlijk
tijdens bulk zelfs 3 pakjes...
 
Yup, eet tonijn ook gewoon uit de blik niks mis mee.
 
als je tonijn uit blik zo vies vindt... doe er dan iets mee , zoals wat ketchup erbij of zo?
 
Zalm uit blik vind ik zum kotzen, tonijn vind ik prima. Maar, zoals meerderen hier al zeggen, met salade erbij is het 10x zo lekker. Ben ik alleen te lui voor om half 11 's avonds, dan wil ik snel eten en naar bed.

Ik eet verder regelmatige verse haring, gewoon met uitjes op brood, en zalm(filet) verwerkt in het avondeten. Heb ik ook gelijk weer wat omega3-vetzuurtjes zonder die gore lijnzaadolie :)
 
vis is vies :(
 
tonijn droog uit et blik :(
tonijn met een beetje atjar, gefruite uitjes en ketchup :D
 
tonijn rechtstreeks uit het zakje, maar ik gooi er wel wat knoflooksaus doorheen! :D
 
Tonijn eet ik meestal met een gekookt eitje in een heerlijke salade van sla met paprika in het zuur (weinig KH) plus wat mayo.

Zalm in blik vind ik best te pruimen hoor...
Maar nu eet ik het vaak als gerookte zalm , soms zo .. maar vaker roer ik het door de ei heen waar ik dan een omeletje van bak..
Sinds ik mijn polsen ben gaan trainen kan ik weer een schuimomeletje kloppen zonder pijn in de polsen te krijgen.. lekker hoor! Beetje dille erop als je Scandinavische trekjes hebt..
Tonijn kan ook goed bij de omelet.. doe ik meestal ook wat champignonnetjes bij en een beetje prei.

Maar dan zijn het alweer 2 maaltijden.. dus meestal doe ik er afgezien van champignons en prei niets bij.. tonijn is niet vet genoeg (keto weet je wel) en de olie van tonijn in olie, daar ben ik niet kapot van..

O ja.. in een bericht van het WUB (Wag univ. blad) stond dat vette vis niet 100% gezond was.. er zouden te veel toxische stoffen in zitten. Was ook een reden voor mij om op gerookte vis over te stappen... die is meestal gekweekt.
 
Laatst bewerkt:
och t went die blikjes droge tonijn :)
miss een beetje curry erover oid.. en je hebt t weg voor t weet.. :)

alles went.. eerst vond ik kwark en yoghert zonder veeel suiker RANZIG.. nu eet ik vlot 2 bakken op :P
 
Back
Naar boven