AndroidHealthClinic

Visceraal buikvet vs Onderhuids buikvet

Bezoekers in dit topic

Mark321

Novice
Lid geworden
5 sep 2020
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
73kg
Vetpercentage
17%
Beste BB'ers,

Ik ben sinds 6 weken met een trainings en voedingsschema aan het droog trainen. Inmiddels ben ik op de plek van mijn buikvetrol al 3 cm kwijt! Maar mijn probleem is dat ik denk dat die vetrol nog hetzelfde is maar er vooral visceraal vet verbrand is, waardoor de omtrek kleiner is geworden. Mijn vraag:

Weet iemand hoe dit werkt? Is het zo dat je eerst je viscerale vet verbrand en daarna pas het onderhuids buikvet?

Het is best frustrerend, ik train me kapot en hou me 100% aan mn schema.. Ik wil van die vetrol af!

Thx als iemand hier een antwoord op weet!

Mark
 
Denk dat je een andere maaginhoud en vocht vasthouden meer merkt van het nieuwe dieet dan dat je visceraal vet kunt voelen/zien zitten?

En ik verwacht eerder dat het van buiten naar binnen 'verbrandt', visceraal vet blijft als laatste over en dan ben je bijna dood vermagert. Maar beiden tegelijk, naar ratio dat het er zit.

De buik (en billen) zijn gewoon waar het optisch als laatst lijkt te veranderen.

Verlies je gewicht consistent en in overeenkomst met je kcal tekort? Als je dat doorzet komt/verdwijnt het vanzelf rond het juiste vetpercentage.
 
Back
Naar boven