XXL Nutrition

viscositeit olie verschillend?

Bezoekers in dit topic

Ultra Instinct

Cool Novice
Lid geworden
8 jan 2019
Berichten
78
Waardering
18
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Hallo even een vraagje,

Ik heb drie ampullen van drie verschillende merken.
1. HG sustanon (heel erg dik)
2. Balkan test e 250 mg/ml dun olie
3. UG lab 300 mg/ml heel erg dun


Weet iemand btw hoe de andere 2 dunner olie hebben? Bij nummer 3 zit er 300 mg per ml, dan hoort het toch heel erg dik te zijn?
 
Dat ligt aan het type olie dat wordt gebruikt en hoeveel benzylalcohol erin zit. Castorolie is bijvoorbeeld vrij viskeus, terwijl pindaolie (castor) een stuk minder viskeus is. Benzylalcohol verlaagt de viscositeit; des te hoger de concentratie hiervan des te minder viskeus het dus ook is.

Edit: pindaolie = arachideolie, is niet wéér castor. Dank Steks.
 
Laatst bewerkt:
Dat ligt aan het type olie dat wordt gebruikt en hoeveel benzylalcohol erin zit. Castorolie is bijvoorbeeld vrij viskeus, terwijl pindaolie (arachide) een stuk minder viskeus is. Benzylalcohol verlaagt de viscositeit; des te hoger de concentratie hiervan des te minder viskeus het dus ook is.
 
Balkan is ook gewoon UGL.
 
791D5D3A-AAA1-4076-90B4-FEABC6F8338D.jpeg
C0917E62-8AAD-498F-B700-CC239015AB9F.jpeg
 
Als ik ervan uit mag gaan dat dat geen fakes zijn, dan is dat HG.
 
Waarom zou een pharma bedrijf trenbolone maken voor menselijk gebruik? Dat vroeg ik me ook altijd af.
 
Omdat het gewoon een UGL is.
Het is een geregistreerd farmaceutisch bedrijf en ze zijn zelfs GMP-gecertificeerd. Dat zijn feiten, daar kun je niet omheen. Dat maakt het per definitie geen UGL.

Waarom zou een pharma bedrijf trenbolone maken voor menselijk gebruik? Dat vroeg ik me ook altijd af.
Omdat het kan, de wetgeving daar staat het toe.
 
Waarom zou een pharma bedrijf trenbolone maken voor menselijk gebruik? Dat vroeg ik me ook altijd af.

Er is een markt voor en ze beschikken kennelijk over de in het land van vestiging benodigde certificaten/vergunningen.
Niet zo heel moeilijk toch.
 
Het is een geregistreerd farmaceutisch bedrijf en ze zijn zelfs GMP-gecertificeerd. Dat zijn feiten, daar kun je niet omheen. Dat maakt het per definitie geen UGL.

Dat geloof ik ook best hoor.

Alleen ik weet zeker dat er ook gewoon UGL in omloop is.
 
Er is maar weinig wat je niet "legaal" kunt in de Balkan met een beetje geld links en rechts bij de juiste personen..... Of dit HG van hoge maatstaven en dito kwaliteit is, dat mag je je best afvragen inderdaad.
 
Er is maar weinig wat je niet "legaal" kunt in de Balkan met een beetje geld links en rechts bij de juiste personen..... Of dit HG van hoge maatstaven en dito kwaliteit is, dat mag je je best afvragen inderdaad.
Dat klopt. Wat wel zo is is dat je niet zomaar GMP gecertificeerd raakt, zelfs niet in dat soort landen. GMP-certificatie legt de weg open tot export van je farmaceutische middelen naar veel buitenlandse markten. Als blijkt dat de GMP-certificering van een bepaalde instantie rammelt, dan hebben alle farmaceutische bedrijven die onder de certificering van de betreffende instantie vallen (in dit geval is dat een nationale, die van Moldavië en valt onder het Ministerie van Gezondheid daar), een groot probleem. Want die komen dan simpelweg niet meer op zo'n markt terecht. De farmaceutische bedrijven in zo'n land hebben er zelf dus ook baat bij als de overheid een degelijke GMP-certificering erop nahoudt. De buitenlandse afzetmarkt is, zeker in dit soort landen, meestal goed voor veruit het grootste deel van de winst van zo'n farmaceutisch bedrijf. Er zitten daar ook farmaceutische bedrijven die gewoon standaard farmaceutische zooi produceren, zoals Farmaprim en Flumed-farm. Als hun GMP-certificaat als lullig wordt beschouwd, dan kunnen ze hun afzetmarkt naar het buitenland vergeten en kunnen ze inpakken.
 
Yes, maar dat geldt niet voor producten zoals dianabol, tren-e etc. In principe zijn er geen landen waar er voor die producten een exportmarkt beschikbaar is. Dat komt allemaal onder de toonbanken te liggen bij schimmige handelaren. Dus daarop zou de controle dan in zekere zin een stuk minder kunnen zijn.
 
Back
Naar boven