XXL Nutrition

visolie capsules? help ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Retsnjit

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
217
Waardering
1
als k hier op t forum verschillende voedingsschemalees, kom k best vaak visolie tegen .... mijn moeder heeft deze in capsules, zag ik daarnet staan


waar zijn deze goed voor?
gebruiken jullie deze ook?

gr !
 
ligt eraan als het omega 3 is zijn ze goed
 
en hoeveel van deze en hoevaak per dag moet ik ze in nemen dan?
 
Hangt af van welke caps je hebt staan. Ik heb die dingen v.d tuinen. Neem er 5 p/d
 
ai, ik zal vanavond even kijken als ik thuis ben !
 
je gaat toch je moeder haar visolie niet jatten ????
 
staat op het potje en tijdens het eten innemen geloof ik
ik heb ze ook maar vergeet ze helaas vaak in te nemen maar ja ik eet iedere dag vis dus dan komt het ook wel goed denk ik zo
 
Ik heb ze van DA.
Neem er 3 per dag.
Ik neem ze vooral om mijn bloeddruk wat op orde te houden
En omdat het gezond is.
 
wie heeft het nou weer over jatten? waar heb je dat woord horen vallen? k leef niet op straat ofzo .. k kan die dingen zelf wel kopen.
k heb gekeken bij de hema, 10 euro voor 300 capsules, er staat op dat je er maar 2 per dag mag nemen .... en dat mag je niet overschrijden
er staat ook koel beware, moet dat persee in de koelkast?

gr
 
nee koelkast is echt niet nodig,kan gwoon in kast/la etc pot weer goed sluiten niks aan de hand;)
 
op de achterkant staat dat je er maar 2 per dag mag nemen, is dat echt zo? hoeveel nemen jullie er van de Hema?
 
maakt niet uit hoeveel je er neemt
maar wel goed kauwen:kots:
 
kauwe? k slik ze gewoon in een keer door?:P
 
op de achterkant staat dat je er maar 2 per dag mag nemen, is dat echt zo? hoeveel nemen jullie er van de Hema?

Wel oppassen zodra je schubben in je nek krijgt is je dosering te hoog.
 
alleen doorbijten? en dan doorslikken? of echt helemaal doorkauwen?
en hoeveel bevelen jullie mij er per dag aan?
 
als je ze anaal inneemt verwerkt je lichaam de omega-3 vetten 157% beter
 
als je ze anaal inneemt verwerkt je lichaam de omega-3 vetten 157% beter

idd, in het begin beetje onwennig, maar went binnen enkele dagen, je voelt het ook meteen...
 
Anaal inbrengen is wel het beste ja, heeft ook een positieve invloed op je darmstelsel.
Mja als ik weinig tijd heb doe ik ze ook gewoon oraal, alleen wel even goed doorbijten natuurlijk.
 
Back
Naar boven