MuscleMeat

Visolie sticky? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb je zeker gelijk in, maar kun je toch wel in bepaalde maten tegen gaan. Bijvoorbeeld d.m.v. preventieve bloedonderzoeken. Je zou een bloedonderzoek kunnen doen, half jaar omega-3 uit vis kunnen halen en dan nog een keer een bloedonderzoek doen. In die half jaar hetzelfde voedingsschema gebruiken zonder AAS. Als je het echt wilt weten kun je er op die manier toch wel een beetje helderheid krijgen. Misschien worden je cholesterolwaarden wel ineens vele malen beter of juist slechter.
Ik neem net omega-3 omdat ik nagenoeg geen vis eet. Walnoten ook niet, enkel pinda's en/of cashewnoten (praktisch dagelijks). Cholesterol was laatste controle goed (medisch onderzoek werk) voor de rest geen idee maar 'alle waarden waren zeer goed' volgens bedrijfsarts...
 
Hmm dan zou ik me er ook geen zorgen om maken. Het is dan toch nog wel handig voor velen die het zo in de kast bewaren en voor 2 euro een potje kopen om te weten als ze dan toch uit sups willen halen. Zijn er weinig die dat weten.
 
Geld dat gekoeld bewaren enkel voor Omega3 of voor meerdere dingen waarvan bekent is dat het ook echt voordeel bied?
 
Voor omega-3 zeker omdat die meer dubbele bindingen hebben en dus nog onstabieler zijn. verder geen idee hoe het zit met anderen, ik denk dat het bij onverzadigde vetzuren wel handig is.
 
Nee D3 gaat wel lekker lang mee zolang je het buiten bereik van zonlicht houdt:D. Vaak zit het dan ook nog in een UV beschermend potje.
 
Neem nu een paar weken omega 3 van Hollands en berret. Heb deze week bloedtest laten doen en hieruit blijkt dat mijn ldl te hoog staat Hdl te laag.
Triglyciden zijn wel uitstekend wat dus betekend dat het niet van koolhydraten komt...
Dus dit zou perfect te wijten kunnen zijn aan het product dat onstabiel is en snel oxideert?
Ben er alvast meteen van af gestapt en zal over een viertal weken opnieuw een bloedtest afnemen. Als de waarden gedaald zijn denk ik toch meteen conclusie te kunnen trekken...
 
Neem nu een paar weken omega 3 van Hollands en berret. Heb deze week bloedtest laten doen en hieruit blijkt dat mijn ldl te hoog staat Hdl te laag.
Triglyciden zijn wel uitstekend wat dus betekend dat het niet van koolhydraten komt...
Dus dit zou perfect te wijten kunnen zijn aan het product dat onstabiel is en snel oxideert?
Ben er alvast meteen van af gestapt en zal over een viertal weken opnieuw een bloedtest afnemen. Als de waarden gedaald zijn denk ik toch meteen conclusie te kunnen trekken...
Te vroeg om er conclusies uit te trekken, en denk niet dat zoiets zo snel zal gaan. Waarschijnlijk was je cholesterol al niet op zijn best en heeft het een andere oorzaak. Ben benieuwd naar het resultaat verder.
 
Wel ben aan het cutten nu.
Zal wat meer research doen naar cholesterol verlagende voeding maar ik denk het al te weten ondertussen.
Heb het thuis er al over gehad.
Blijkbaar heeft mijn ma last van cholesterol en mijn grootvader...
Diepe zucht... Ben je weer 'gezegend' met het geen wat ik net niet wou....
 
Wel laat het mij zo zeggen als je natty bent denk ik dat het behoorlijk belangrijk is dat je maximale gezondheid hebt alvorens je gaat experimenteren met AAS of supplementen waarvan het effect niet gekend zijn op zowel kort of lang termijn.
Wat ook niet wegneemt dat je na het kuren een zo goed mogelijke gezondheid zou moeten nastreven.
En tijdens gebruik zo goed mogelijk opvolgen is ook wel zéér belangrijk. Dat je tenminste weet waaraan je toe bent...
Al laten we dit beter terzijde want dit is alweer off topic gaan...
 
Back
Naar boven